  • 1. Data: 2002-04-07 23:30:37
    Temat: Prowizje od transakcji poza granicami kraju - pytanie
    Od: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk>

    Witam!
    Prosilbym was o wyjasnienie kwestii jakie sa wysokosci prowizji od
    transakcji kartami w sklepach i bankomatach poza granicami Polski. Podobno
    Visą w Lukasie bezgotowkowe sa bez prowizji. Jak to sie ma w
    Visa-ch Inteligo i mBanku?

    dzieki za wszelkie wskazowki
    pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2002-04-08 20:33:58
    Od: "Bartek Szymkowiak" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > transakcji kartami w sklepach i bankomatach poza granicami Polski. Podobno
    > Visą w Lukasie bezgotowkowe sa bez prowizji. Jak to sie ma w

    Transakcje dokonane kartami VE tych bankow nie sa obciazone zadnymi
    prowizjami przy dokonywaniu transakcji bezgotowkowych na calym swiecie, ale
    czasami moze sie zdarzyc, ze bedziesz musial nieco zaplacic... - mi sie tak
    zdarzylo kilka razy - pani w sklepie naliczyla mi ladny kilkuprocentowy
    rabacik, a ja wyciagam karte, a ona na to, ze jak chce placic karta to
    rabatu nie ma. Wiem tez, ze np. zagraniczne firmy bukmacherskie przy
    dokonywaniu zaplaty za zaklady doliczaja kilka procent.

    Podsumowujac: bank nie pobiera nic - jedynie NIEKTORE (i raczej rzadko sie
    to zdarza) punkty handlowe, czy uslugowe moga skasowac Cie wiecej niz
    powinny ;-)

    Bartek Szymkowiak