  • 11. Data: 2004-10-01 00:44:27
    Temat: Re: Inteligo bez VE?
    Od: "tom" <z...@w...pl>

    ciezko powiedziec jak to wyglada z karta nieaktywna, ale za karte w uzyciu
    bank chyba musi zaplacic haracz euronetowi bo to on faktycznie ja obsluguje
    (inteligo nie ma wlasnych bankomatów terminali POS'ów)

  • 12. Data: 2004-10-02 15:50:40
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    A jeżeli średnie saldo miesięczne wynosi 0 złotych, to nie jest pobierana
    opłata ani za prowadzenie, kartę i debet!

  • 13. Data: 2004-10-07 09:32:13
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 11:31:05 +0200, blad napisał(a):

    > to chyba nie z e-pekowcami jest inaczej a z tobą - zamówiłeś więc płacisz
    > być może że za przymusowa kartę się nie płaci jesli sie nie uzywa

    A jednak z kartami dla e-pekaowcow jest inaczej. Dzwonilem na infolinie i
    sie podowiadywalem. Otoz pierwsza karta przyslana e-pekowcom w pakiecie
    startowym jest calkowicie zwolniona z oplat miesiecznych.

    Pozdrawiam!

    --
    Łukasz "Mr Luck" Cielecki
    m...@p...onet.pl