    From: "Lukasz Walicki" <U...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo bez VE?
    Date: Tue, 28 Sep 2004 13:06:44 +0200
    Sender: l...@o...pl@cdf131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    > WItam,
    > jak w temacie: czy mozna miec konto w Inteligo bez karty Visa Electron?
    > (Tzn. miec darmowe konto inteligo przy zalozeniu >100PLN na koncie)

    Mozna.
    (Raczej sa to dobre sposoby, choc jestem pewny na 95%).

    1. Nie aktywowac otrzymanej karty. Podejrzewam, ze do czasu kiedy nie jest
    ona aktywowana oplata miesieczna nie jest pobierana.

    2. Zastrzez karte. Inteligo bodajze nie wysyla wtedy nowej karty.

    Aby byc pewnym na 100% najlepiej zadac takie pytanie konsultantowi
    Inteligo:].

    Pozdrawiam.
    Lukasz Walicki