  • 11. Data: 2002-10-26 20:52:46
    Temat: Re: Inteligo (Długie)
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Reaktorek" <r...@z...pl> wrote in message
    news:apeaou$pe1$1@news.tpi.pl...
    > Drogi Dziale Reklamacji, Drogie Redakcje, Drogie Banki, koledzy i
    > koleżanki!
    [...............]
    > Ze swojej strony chciałbym dodać, iż przesyłam kopie tego maila do
    obecnych
    > i potencjalnych klientów Inteligo, dzienników zajmujących się tematyka
    > bankową, konkurencji oraz właścicieli banku jak i Pana dyrektora.

    nie wiem z jakiego świata kolega pochodzi, ale od kiedy w powszechnym użytku
    pojawiły się komputery, szeroko rozumiana informatyka i Microsoft, nie można
    polegać na technice
    pretensje kolegi są typu "nie ubrałem się odpowiednio i przeziębiłem się bo
    termometr elektroniczny się zepsuł i wskazywał 40 stopni mimo, że na
    zewnątrz leżał śnieg"

    ktoś kto korzysta z komputerów i Internetu powinien być chyba na tyle
    świadom zawodności elektroniki i systemów informatycznych, że nie powinien
    nosić przy sobie tylko jednej karty bankomatowej i wybierać pieniędzy na
    bilet tuż przed odjazdem pociągu

    inna sprawa jeżeli "po prostu" chce kolega uzyskać odszkodowanie od
    Inteligo - bo w sumie dlaczego płacąc 99 groszy za kartę miesięcznie nie móc
    z niej skorzystać - w takich przypadkach swego czasu również dochodziłem
    odszkodowania od handlo-citi-banku
    i sądzę, że inteligo powinno "pokazać klasę" i spełnić jeden z proponowanych
    warunków (najlepiej zwrot kosztów + 500 zł na cele charytatywne)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 12. Data: 2002-10-26 21:09:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com> napisał w wiadomości

    > i sądzę, że inteligo powinno "pokazać klasę" i spełnić jeden z
    proponowanych
    > warunków (najlepiej zwrot kosztów + 500 zł na cele charytatywne)

    IMHO koszty sa nieuzasadnione - poki co Inteligo ma darmowa infolinie i
    wystarczylo skorzystac z budki telefonicznej a nie przez 42 min "wisiec" na
    komorce.

    Tel do Inteligo: 0800 121 121

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-10-26 21:39:47
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości ...
    > Koles (...)
    > Przeciez teraz to sie zaklada
    > w 10 bankach konta i portfel wypycha kartami i nie uraczysz takiej sytuacji.
    > minimum to 3-4 karty koles.

    Coś słabe te Twoje banki, Koleś. Ja mam dwie karty
    (płaską i tłoczoną) z jednego banku i jeszcze nigdy
    i nigdzie nie zostałem bez forsy. Dokładniej wybieraj,
    Koleś!!

  • 14. Data: 2002-10-27 09:24:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > IMHO koszty sa nieuzasadnione - poki co Inteligo ma darmowa infolinie i
    > wystarczylo skorzystac z budki telefonicznej a nie przez 42 min "wisiec" na
    > komorce.

    Trzeba mieć jeszcze pieniądze na kartę telefoniczną.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2002-10-27 09:29:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Trzeba mieć jeszcze pieniądze na kartę telefoniczną.

    a na 0800 to chyba z automatu mozna normalnie - bnbez karty - czy soe cos
    zmienilo?

  • 16. Data: 2002-10-27 09:59:07
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:apgbh6$6sf$1@news.onet.pl...

    > a na 0800 to chyba z automatu mozna normalnie - bnbez karty - czy soe cos
    > zmienilo?

    Nic się nie zmieniło. Nie trzeba wkładać karty, aby zainicjować połączenie
    0800. Problem może być dopiero wtedy, gdy trzeba będzie wpisać id i hasło -
    wiele automatów nie wysyła sygnałów tonowych.

  • 17. Data: 2002-10-27 14:32:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    hasło -
    > wiele automatów nie wysyła sygnałów tonowych.

    Tylko te najstarsze, niebieskie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 18. Data: 2002-10-27 15:30:30
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Tylko te najstarsze, niebieskie.

    Nie tylko. Srebrne też, o czym się przekonałem wczoraj.
    Pewnie zależy od ustawienia w automacie.

    Bogdan

  • 19. Data: 2002-10-27 21:20:14
    Od: "Piotr C." <P...@M...com.INVALID>

    Użytkownik "Reaktorek" <r...@z...pl> napisał w wiadomości

    Tnij cytaty i odpowiadaj POD cytatem

  • 20. Data: 2002-10-28 08:39:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie tylko. Srebrne też, o czym się przekonałem wczoraj.
    > Pewnie zależy od ustawienia w automacie.

    Domyślnie tak. Ale wystarczy nacisnąć raz gwiazdkę lub hash i już jest
    odblokowane.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara