  • 1. Data: 2002-10-26 15:46:25
    Temat: mbank i bezpieczenstwo
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    dzwonie do panienki z mbanku, zeby podac nowy numer kontaktowy, a ta mnie
    nawet o moje dane nie zapytala i sama przeczytala stary numer; nie musze
    chyba mowic (choc to pewnie malo prawdopodobne), czym taki brak weryfikacji
    moze grozic

    p.

  • 2. Data: 2002-10-26 15:52:55
    Temat: Re: mbank i bezpieczenstwo
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > chyba mowic (choc to pewnie malo prawdopodobne), czym taki brak
    weryfikacji
    > moze grozic

    znaczy byla telepatka - inaczej byc nie moze. Bo jak sie nie przedstawiles,
    nie zalogowales wczesniej - to cholera jak mogla wiedziec ze ty to ty, LOL
    :)

  • 3. Data: 2002-10-26 15:59:27
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:apedkc$gfj$1@news.onet.pl...
    > znaczy byla telepatka - inaczej byc nie moze. Bo jak sie nie
    przedstawiles,
    > nie zalogowales wczesniej - to cholera jak mogla wiedziec ze ty to ty, LOL

    zalogowalem sie wczesniej, ale teoretycznie ktos mogl poznac moj telekod i
    haslo, dlatego zawsze mnie jeszcze wypytuja o kilka rzeczy w tym 'nazwisko
    rodowe pana mamy'; a stary numer to ja sam powinienem podac;

    p.

  • 4. Data: 2002-10-26 16:09:34
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Pisz do nich, taki ludzi trzeba kasowac. Kiedys ktos przez to moze miec
    klopoty z kontem....

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 5. Data: 2002-10-26 16:12:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > zalogowalem sie wczesniej, ale teoretycznie ktos mogl poznac moj telekod i
    > haslo, dlatego zawsze mnie jeszcze wypytuja o kilka rzeczy w tym 'nazwisko
    > rodowe pana mamy'; a stary numer to ja sam powinienem podac;

    Ja specjalnie loguje sie uzywajac _tylko mnie znanego_ hasla, zbey omijac
    procedure przepytywabnia.

    Czy nie uwazasz, ze przy placenu karta i wklepywaniu PINu sprzedawca
    powinien zadac od ciebie pokazania dowodu osobistego?
    Bo przeciez kazdy moze jakims sposobem wejsc w posiadanie karty i PINu....

  • 6. Data: 2002-10-26 16:13:09
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:apeeoa$ilm$1@news.onet.pl...
> [...]
    > powinien zadac od ciebie pokazania dowodu osobistego?
    > Bo przeciez kazdy moze jakims sposobem wejsc w posiadanie karty i PINu....

    zawsze dzwoniac loguje sie przez telekod i _tylko mnie znane haslo_ i zawsze
    mnie o jakis szczegol spytaja

    p.

  • 7. Data: 2002-10-26 16:31:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > zawsze dzwoniac loguje sie przez telekod i _tylko mnie znane haslo_ i
    zawsze
    > mnie o jakis szczegol spytaja

    a no widzisz, mnie tez :)
    Tylko pisza mBank i bezpieczenstwo wychodzi ze nigdy sie nie putaja - a jak
    sam to stwierdzasz - to byl przypadek. (ktory nie powinien sie zdazyc).

  • 8. Data: 2002-10-31 17:34:30
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

    > zawsze dzwoniac loguje sie przez telekod i _tylko mnie znane haslo_ i
    > zawsze mnie o jakis szczegol spytaja

    Mnie pytają o imię i nazwisko :)
    Przy okazji: dzisiaj udało mi się po raz pierwszy przyłapać pracownika
    mBanku na "do widzenia". Na szczęście, po odpowiedzi "do usłyszenia",
    poprawił się ;)
    pozdrawiam
    --
    Tomasz Nowak

  • 9. Data: 2002-11-01 22:35:33
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:apunda$4en$1@news.tpi.pl, Tomasz Nowak wrote:

    > Przy okazji: dzisiaj udało mi się po raz pierwszy przyłapać pracownika
    > mBanku na "do widzenia". Na szczęście, po odpowiedzi "do usłyszenia",
    > poprawił się ;)

    Masz szczescie - ja zawsze mam odwrotnie - to ja jestem poprawiany ;)