  • 21. Data: 2002-10-28 08:52:11
    Temat: Re: Inteligo (Długie)
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    dlugi ten post oj dlugi a koncowka....kto Ty jestes? jakas wazna osobistosc
    czy chory? co to za opcje dajesz bankowi do wyboru? czy cos pominalem w tym
    rozwleklym tekscie czy zarty sobie robisz? na co Ty liczysz czlowieku i
    dlaczego?
    tekst z kasa na dom dziecka mnie rozwalil...

    Tobi

  • 22. Data: 2002-10-28 13:16:38
    Od: Rav_V3k <u...@k...home.pl>

    Był 28-10-2002 09:39 z sekundami, gdy "Wojciech Nawara"
    napisał(a) tak:
    > Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Domyślnie tak. Ale wystarczy nacisnąć raz gwiazdkę lub hash i już jest
    > odblokowane.

    Kiedy tą gwiazdkę się naciska? Przed wykręceniem, po, w czasie
    rozmowy?

    --

    ::: Rafał :::

  • 23. Data: 2002-10-28 14:34:51
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rav_V3k" <u...@k...home.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy tą gwiazdkę się naciska? Przed wykręceniem, po, w czasie
    > rozmowy?

    Po nawiązaniu połączenia.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 24. Data: 2002-10-29 00:25:11
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Rav_V3k wrote:

    > Kiedy tą gwiazdkę się naciska? Przed wykręceniem, po, w czasie
    > rozmowy?

    Po zestawieniu połączenia

    pzdr

    Tomek

  • 25. Data: 2002-10-29 12:44:43
    Od: t...@p...onet.pl

    On Sun, 27 Oct 2002 16:30:30 +0100, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Wojciech Nawara"

    >Nie tylko. Srebrne też, o czym się przekonałem wczoraj.
    >Pewnie zależy od ustawienia w automacie.
    >
    >Bogdan

    Wszystkie srebne tez wysylaja.
    Jesli jest przelaczony na wybieranie impulsowe to trzeba wcisnac
    gwiazdke i potem jedynke i juz jest wybierane tonowe.

    Pzdr
    Mareczek