  • 1. Data: 2002-10-25 21:20:57
    Temat: KOMORNIK a mieszkaniowa książeczka oszczędnościowa !
    Od: "wofabi" <w...@p...onet.pl>

    Czy komornik może zająć książeczkę mieszkaniową?

    A jeżeli tak to jak temu zaradzić?

    Dziękuję z góry za odpowiedź

    wofabi

  • 2. Data: 2002-10-26 18:29:54
    Od: "wofabi" <w...@p...onet.pl>

    > Czy komornik może zająć książeczkę mieszkaniową?
    >
    > A jeżeli tak to jak temu zaradzić?
    >
    > Dziękuję z góry za odpowiedź
    >
    > wofabi

    Czy poza art. 56 prawa bankowego (kwota wolna od zajęcia do wysokości
    trzymiesięcznego średniego miesięcznego wynagodzenia w przedsiębiorstwach)
    są szczególne przepisy chroniące wkłady na książeczkach nieszkaniowych?
    (polisy ubezpieczeniowe są wolne od zajęcia komorniczego)

    Lub Co można zrobić?!!!

    wofabi

  • 3. Data: 2002-10-26 21:42:37
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "wofabi" napisał w wiadomości ...

    (...)

    > Lub Co można zrobić?!!!

    Książeczkę to zawsze można zjeść.

  • 4. Data: 2002-10-26 23:48:34
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "wofabi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są szczególne przepisy chroniące wkłady na książeczkach nieszkaniowych?
    > (polisy ubezpieczeniowe są wolne od zajęcia komorniczego)

    polecam poczytac: kodeks postepowania cywilnego - ksiega II - moze cos w
    twojej sytuacji ci pomoze

    polecam zwlaszcza analize par 831 pkt 2 - moze to jest to ?
    ale hmm - nie jestem pewien czy ksiazeczka mieszkaniowa zawiera sie w tej
    pozycji
    :-))) bo mam wiecej przeciw niz za ! :-)