  • 21. Data: 2005-12-22 17:09:39
    Temat: Re: Inteligo Awaria
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    w...@W...gazeta.pl napisał(a):
    > Cos ktos wie kiedy ruszy znowu ? Dodzwonic sie do BOA nie da rady :(

    czy zauważyliście, że inteligo nie działa /karty/ zwykle w okolicach
    sesji i około godz 10-11 (pytałem kiedyś o której godzinie rozliczyły mi
    się transakcje kartowe i jakoś w tych okolicach było)? może po prosu
    system nie daje rady z ilością transakcji, a że idą święta to transakcji
    trochę więcej niż zwykle i tym razem dał za wygraną i padł

  • 22. Data: 2005-12-22 17:15:51
    Temat: Re: Inteligo Awaria - awaria my ass!!!!!
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    ALan Aley napisał(a):
    > wchodze na onet.pl a tu jak byk reklama "Elektroniczny do potegi entej
    > !!!!!"
    >
    > dobre....

    jeżeli już jesteśmy na liście o bankach to je rozróżniajmy - reklama
    "Elektroniczny do potegi entej" nie dotyczy Inteligo, tylko
    PKO-Inteligo. A to już zupełnie inna bajka.