  • 1. Data: 2005-12-21 17:48:58
    Temat: kredyt hipoteczny a DG
    Od: "Victor" <r...@i...pl>

    Witam wszystkich
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza od 3 miesiecy. W styczniu chcialbym sie
    ubiegac o kredyt (jesli to wogole mozliwe). Wiekszosc bankow wymaga abym
    prowadzil dzialalnosc co namniej rok.
    Czy sa jakies banki, ktore udzielilyby mi kredytu w mojej sytuacji ??
    Bo widze ze jakbym np pracowal na umowe o prace 3, lub 6 miesiecy to bym
    dostal kredyt, a w przypadku dzialalnosci sa problemy (jesli nie jest to
    wogle niemozliwe).
    dodam, ze dochody na miesiac to jakies 2 tys zl netto
    Z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-12-21 19:09:17
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a DG
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    > Prowadze dzialalnosc gospodarcza od 3 miesiecy. W styczniu chcialbym sie
    > ubiegac o kredyt (jesli to wogole mozliwe).

    Mialem podbna sytuacje i niestety nie znalazlem mimo usinych prob nikogo kto
    by mi udzielil kredytu.
    Minimum rok DG to warunek

  • 3. Data: 2005-12-21 20:09:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Wiekszosc bankow wymaga abym
    > prowadzil dzialalnosc co namniej rok.
    > Czy sa jakies banki, ktore udzielilyby mi kredytu w mojej sytuacji ??

    Spróbuj Dombank
    Niektóre banki robią cos takiego w ramach odstępstw produktowych.

    Darek

  • 4. Data: 2005-12-22 12:05:16
    Od: "Marcin Kaczmarek" <m...@h...pl>

    > Wiekszosc bankow wymaga abym
    >
    > Spróbuj Dombank
    > Niektóre banki robią cos takiego w ramach odstępstw produktowych.
    >
    > Darek

    Jeżeli DomBank i odstępstwo to chyba łatwiej w Millenium.
    Spróbowałbym jeszcze w mniejszych bankach np. Investbank ( tez robią
    odstępstwo).
    No ale bardzo ważna jest tutaj forma rozliczania się z US, nie liczyłbym na
    odstępstwo w przypadku np ryczałtu lub karty podatkowej.
    Powodzenia
    PS
    a jakby się udało to daj znać gdzie :-)

  • 5. Data: 2005-12-22 17:04:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Victor <r...@i...pl> wrote:
    > Z niecierpliwoscia czekam na odpowiedz.

    Moge Ci tylko powiedziec, gdzie sprobowac.
    Zacnzij Millennium i BZ WBK. Potem ING (ale to pol roku bodaj).
    chyba, ze masz podpisany jakis staly kontrakt z firma - np na rok, dwa.
    Wtedy nie powinno juz byc problemu i banki sa bardziej elastyczne.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 6. Data: 2005-12-25 16:12:24
    Od: "pipsmaker" <p...@g...pl>

    co miales na mysli piszac w temacie "kredyt hipoteczny"? jesli masz Ty lub
    znasz kogos kto ma i by Ci uzyczyl hipoteki to
    bardzo latwo jest uzyskac w BPH do 30tys (linia w rachunku) tzw. "na start"
    lub w BGZ (tu troche wiecej staran bo musisz dac biznes plan, ale za to nie
    ma ograniczenia typu kredyt nie moze byc
    wiekszy niz iles procent wartosci nieruchomosci)