  • 11. Data: 2005-12-22 08:36:02
    Temat: Re: Inteligo Awaria
    Od: "Monika " <m...@N...gazeta.pl>

    Witam

    To jest po prostu skandal i powtórka z przed miesiaca listopada. Zmieniam
    konto i tyle, mam dosc wpadek inteligo. Plakac mi sie chce, pensja na koncie
    i co.....

    Pozdrawiam wszystkich posiadaczy kont Inteligo.

    Życzę wesołych Świąt Bożego Narodzenia

  • 13. Data: 2005-12-22 08:40:54
    Temat: Re: Inteligo Awaria - awaria my ass!!!!!
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALan Aley"

    > wiele osob mowi tu i na innych grupach ze wczoraj bylo to samo ...no to
    > mialem kurde farta ...najpierw wyplacilem kaske z bankomatu okolo11.45 a
    > potem placilem za paliwo okolo13...
    > uffffffffffffff
    > ale fart (jak to fajnie brzmi -mialem farta ze moj bank dzialal)

    Wczoraj zaczal dzialac po 10 bo sprawdzalem stan konta i dzialal jeszcze
    okolo 16 bo w tym czasie 2 razy placilem karta przez internet i obydwa
    przelewy sa zrealizowane. Teraz znowu dziala.

    Leszek

  • 14. Data: 2005-12-22 08:41:49
    Od: "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl>

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Cos ktos wie kiedy ruszy znowu ? Dodzwonic sie do BOA nie da rady :(

    SOA#1

    drA

  • 15. Data: 2005-12-22 08:42:00
    Od: "Monika " <m...@N...gazeta.pl>

    Juz dziala bynajmniej serwis www. Brawo:)))

  • 16. Data: 2005-12-22 08:45:24
    Temat: Re: Inteligo działa - awaria my ass!!!!!
    Od: "Andrew E." <k...@W...gazeta.pl>

    wesołych świąt, inteligo działa, ide na stacje po samochód zanim system
    znowu zwieche zaliczy.

    jeszcze raz Wesołych i spokojnych

  • 17. Data: 2005-12-22 08:45:26
    Od: "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl>

    Użytkownik "Monika " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Juz dziala bynajmniej serwis www. Brawo:)))

    zazwyczaj tego nie robie, ale akurat ten typ pomylki jest dla mnie niczym
    kreda po tablicy albo łamanie styropianu...
    "bynajmniej" w tym kontkscie jest _co_najmniej bez sensu.

    drA

  • 18. Data: 2005-12-22 08:45:42
    Od: "ALan Aley" <a...@p...onet.pl>

    > Juz dziala bynajmniej serwis www. Brawo:)))

    nie przesadzasz troche z tym "brawo"?

    ps. hura jest tlen w powietrzu ...hura

  • 19. Data: 2005-12-22 08:51:54
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Monika napisał(a):
    > Juz dziala bynajmniej serwis www. Brawo:)))

    Wskazówka:
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=6119
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=51447

  • 20. Data: 2005-12-22 16:26:02
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ALan Aley" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > wchodze na onet.pl a tu jak byk reklama "Elektroniczny do potegi entej
    > !!!!!"

    A nie prościej wybrać NORMALNY bank, zamiast jakiegoś Inteligo?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt