eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Thu, 10 Jul 2003 11:06:21 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 44
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bejaaf$o68$1@news.onet.pl>
    References: <bej5de$eem$1@atlantis.news.tpi.pl> <bej7am$lhv$1@inews.gazeta.pl>
    <bej864$igu$1@news.onet.pl> <bej9rf$spf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1057827983 24776 80.51.5.132 (10 Jul 2003 09:06:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jul 2003 09:06:23 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:250615
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bej9rf$spf$1@inews.gazeta.pl...

    > Czytałam - a w sekcji "o Inteligo" dalej bajdurzą o 24 godzinnym dostępie.

    No bo 'generalnie' jest cała dobę. :-)

    > Poza tym ta przerwa nie trwa 15 minut.

    Eeee... A mnie się właśnie wydaje, że jest... Ale to zależy od dnia chyba
    [nocy raczej ;)]...

    > >> zmiany toip z dnia na dzień.
    > >
    > > Obiecali poprawę. :-)
    >
    > ROTFL !

    Słowo! :-) I to nie szeregowy konsultant, tylko dział reklamacji! :-)

    > > Za jakość można zapłacić. A moim subiektywnym zdaniem - za inteligo
    > > warto zapłacić.
    >
    > O ile ta jakość jest - nie widzę jakiejś szczególnej jakości Inteligo (no
    > ale to już inny temat), który uzasadniał by taki poziom opłat. Zwłaszcza,
    że
    > odnoszę to do własnych obserwacji (np. 3 tygodnie konto mi zakładali i
    > założyć nie mogli :-))) O ofercie produktowej nie wpomnę z litości :-)))

    To ja może doprecyzuję. Awarii typu mBankowego niet. Serwis hula zawsze, że
    aż miło. Na konsultanta mogę się doczekać [i to za darmo].
    Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem jest
    to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem
    [Idea, Era, Plus, mBank, VW, Lukas, Millennium, Citi, ING, PKO BP ... dalej
    nie pamiętam... ]. I nie tylko o konsultantów pod 0800 mi chodzi - ale
    ogólnie o traktowanie klienta. Owszem, oberwało im się za TOiP - ale
    naprawdę przeprosili. Poza tym jest naprawdę bardzo dobrze...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1