    From: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Thu, 10 Jul 2003 10:42:51 +0200

    Dnia Thu, 10 Jul 2003 10:35:59 +0200, Bartol Partol <b...@p...c>
    napisał:

    > A Ty znowu swoje. Gdzies tam w informacjach o systemie napisali wyraznie,
    > ze w nocy jest polgodzinna przerwa w dzialaniu systemy, wiec nie zdarza
    > sie to czesto, a zawsze i nie bez uprzedzenia, a baj dyzajn.

    Gdziestam i kiedystam to dobre okreslenia. Gdy podpisywalem umowe, Inteligo
    mialo dziala 24/7/365. Zreszta dalej tak dziala :-)

    http://www.inteligo.pl/ointeligo/

    czyli wystepuje przerwa bez uprzedzenia... BTW obejmuje ona rowniez
    autoryzacje kart, co juz jest mniej przyjemne.

    > Zanim uda ci sie zalozyc konto w mBanku to osiwiejesz, a VW jest bardzo
    > mocno nieonlajnowy. Oba sa co prawda darmowe, ale to co jest za darmo
    > potrafi kosztowac wiecej niz, to za co sie placi. Normalka. Szczegolnie w
    > krajach trzeciego swiata, a do takich krajow Polska nalezy.

    Ja osiwialem zakladajac, a potem likwidujac konto w I. I to jeszcze przed
    przejeciem przez panstwowego molocha. Czyli moge zakladac, ze obecnie mozna
    miec mniej szczescia.

    M.