  • 1. Data: 2002-05-17 16:11:42
    Temat: Ile sie czeka ?
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

    Czesc
    Ile sie czeka po zlozeniu rejestracji w mBanku na zalozenie konta ? Albo na
    jakies potwierdzenie ?
    I czy warto w tym banku ?
    Alchemik

  • 2. Data: 2002-05-17 17:24:56
    Temat: Re: Ile sie czeka ?
    Od: "Pedroz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Ice" <i...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > Ile sie czeka po zlozeniu rejestracji w mBanku na zalozenie konta ? Albo
> [...]

    Ja wlasnie odebralem telefon z mBanku (10 minut temu). A wniosek wysylalem
    ze strony we wtorek.

    Piotr

  • 3. Data: 2002-05-17 21:30:12
    Od: "Grzesieq" <g...@...pa.m.k.i.l.l.e.r>

    > Ile sie czeka po zlozeniu rejestracji w mBanku na zalozenie konta ? Albo
    na
    > jakies potwierdzenie ?
    Na telefon z mLinki czeka sie krotko - czesto oddzwaniaja juz nastepnego
    dnia po zgloszeniu. Ale papiery do podpisania to sla nawet i 2 miesiace
    (sic!!!). Nie wiem co bylo tego przyczyna.

    Grzesieq

  • 4. Data: 2002-05-18 05:56:14
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

> [...]
    > dnia po zgloszeniu. Ale papiery do podpisania to sla nawet i 2 miesiace
    > (sic!!!). Nie wiem co bylo tego przyczyna.

    Tak ale oni do mnie ciagle niezadzwonili... a wniosek dalem, chyba w srode
    :((((
    I wszystko bylo ok... coz...
    Ice-Heart

  • 5. Data: 2002-05-18 11:08:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 17 May 2002 23:30:12 +0200), "Grzesieq"
    <g...@...pa.m.k.i.l.l.e.r> był(a) napisał(a):

    >Na telefon z mLinki czeka sie krotko - czesto oddzwaniaja juz nastepnego
    >dnia po zgloszeniu. Ale papiery do podpisania to sla nawet i 2 miesiace
    >(sic!!!). Nie wiem co bylo tego przyczyna.

    To dziwne, bo ja wypełniłem wniosek i po około pięciu dniach papiery
    były u mnie. Telefon zaś po czterech z informacją, że konto działa i
    mogę korzystać, ale do czasu odesłania papierów tylko RO.

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)