  • 1. Data: 2002-05-17 14:07:29
    Temat: Pekao SA najtańsze !
    Od: <k...@a...net.pl>

    Witam,
    Oto kursy EUR dla transakcji w okolicach długiego weekendu:
    Citibank Silver - 3.82
    Raiffeisen Visa Elektron - 3.80
    Pekao SA - 3.62

    i dla porównania
    Kantor - 3.67

    Pozdrawiam
    MK

  • 2. Data: 2002-05-17 20:30:33
    Temat: Re: Pekao SA najtańsze !
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Oto kursy EUR dla transakcji w okolicach długiego weekendu:
> [...]

    A możesz podać jakimi kartami. VISA czy MasterCard? Bo te różnice mogą
    wynikać z podwójnego przeliczania (EUR->USD->PLN)
    Citi - Visa
    Raiffeisen - Visa
    Pekao SA - ??

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 3. Data: 2002-05-21 08:36:08
    Od: <k...@a...net.pl>

    > A możesz podać jakimi kartami. VISA czy MasterCard? Bo te różnice mogą
    > wynikać z podwójnego przeliczania (EUR->USD->PLN)
> [...]

    Oczywiście nie napisalem najważniejszego, sorry. Oczywiście Master Card (Partner).

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-05-21 12:11:56
    Od: s...@i...pl

    Czyli wlasciwie porownanie jest bez sensu ze wzgledu na przeliczniki walutowe.

  • 5. Data: 2002-05-21 13:28:39
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Czyli wlasciwie porownanie jest bez sensu ze wzgledu na przeliczniki walutowe.

    Kolegoooo... dlaczego bez sensu???? Co mnie interesują jakieś przeliczniki!?!?
    Płacę Mastercard'em i jest taniej niż VISA. Kropka
    Janek

  • 6. Data: 2002-05-21 13:42:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    walutowe.

    > Kolegoooo... dlaczego bez sensu???? Co mnie interesują jakieś
    przeliczniki!?!?
    > Płacę Mastercard'em i jest taniej niż VISA. Kropka

    To bylo bardzo "odkrywcze" :-)))

  • 7. Data: 2002-05-22 07:48:46
    Od: <k...@a...net.pl>

    > Czyli wlasciwie porownanie jest bez sensu ze wzgledu na przeliczniki walutowe.

    Tak, ciekawe przez jaką walutę przeliczają w kantorze, który okazał się droższy...

    Ciao!

  • 8. Data: 2002-05-22 08:05:14
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Płacę Mastercard'em i jest taniej niż VISA. Kropka

    Dopoki kupujesz w Euro. Gdybys kupowal w dolarach najprawdopodobniej Visa
    bylaby tansza. Jesli juz porownywac ktory bank ma najtansze karty to trzeba
    by brac pod uwage albo tylko Mastercard-y (rozliczane bezposrednio w Euro -
    wyjatek: Citibank) albo tylko Visy (rozliczane bezposrednio w dolarach). Bo
    Twoje porownanie jest rodzaju "cebula jest tansza od marchewki". Tylko co z
    tego? Jesli juz, to sprawdz ktory sklepik w okolicy ma najtansza cebule.

  • 9. Data: 2002-05-22 08:58:12
    Od: "Slawek Kos" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    <k...@a...net.pl> napisał(a):

    > Oczywiście nie napisalem najważniejszego, sorry. Oczywiście
    > Master Card (Partner).

    Tak dla porzadku - wszystkie te operacje to bezgotowkowe, czy cos bylo brane
    z bankomatu?

    Slawek Kos

  • 10. Data: 2002-05-23 21:11:58
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > Kolegoooo... dlaczego bez sensu???? Co mnie interesują jakieś przeliczniki!?!?
    > Płacę Mastercard'em i jest taniej niż VISA. Kropka
    > Janek

    Porównania oparte na przelicznikach , wagach etc. to jeden wielki
    bełkot. Ważne jest, jak napisałeś - ile w rachunku końcowym należy razem
    zapłacić. Mniej - znaczy lepiej.

    Dogbert