  • 1. Data: 2002-05-17 14:15:47
    Temat: WOW!!! kredyt bank oddał mi kasę!!!
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    nadejszła wiełkopomna chwiła.... i KB łaskawie uznało, że skutecznie
    rozwiązałem umowę prowadzenia rachunku (prawdopodobnie było to efektem
    mojego maila do centrali przed kilkoma dniami)
    Zabrakło kilku dni żeby zamknąć trzeci miesiąc od złożenia wypowiedzenia
    umowy :-((
    No ale żeby nie było tak różowo to skrupulatnie za marzec, kwiecień i maj
    zapłaciłem prowizję za "prowadzenie" rachunku, podczas gdy tu:
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/EKSTRAKONTO/ra
    chunki_bankowe
    wyraźnie jest napisane że prowizji nie powinni pobierać (pisałem już przed
    paroma dniami, że pracownicy placówki twierdzą, że zupełnie coś innego
    wynika z ich regulaminów służbowych)

    pozdrav
    siepacz

  • 2. Data: 2002-05-17 15:10:05
    Temat: Re: WOW!!! kredyt bank oddał mi kasę!!!
    Od: "Jacek" <j...@p...interia.pl>

    Ja na szczescie nie mialem zadnych problemow z KB. Rozwiazalem umowe w marcu
    i w kwietniu grzecznie oddali reszte grosikow i zamkneli konto. Generalnie
    bylem z nimi przez 2 latka i nie narzekalem. nadmienie ze chodzi o oddzial w
    Tarnobrzegu. Pozdrawiam

    Użytkownik siepacz <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ac33bp$dad$...@n...onet.pl...