  • 1. Data: 2002-05-17 13:28:51
    Temat: Kredyt w POKAO SA 8.99%
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    To kit....

    pani w infolinii powiedziala mi ze 8.99 owszem, ale jest to stopa bazowa....

    a tak naprawde to 10.49, i do tego jakies prowizje....

    Kit....

    Trudno....

    Co robic.....

    Pozdro....

  • 2. Data: 2002-05-17 14:03:29
    Temat: Re: Kredyt w POKAO SA 8.99%
    Od: " " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > pani w infolinii powiedziala mi ze 8.99 owszem, ale jest to stopa bazowa....
    >
    > a tak naprawde to 10.49, i do tego jakies prowizje....

    ja tez dzwonilem przed chwila i Pani powiedziala ze jak najbardziej od 13.05
    oprocentowanie 8,99. Czyli to co bylo 10,5 jest teraz 9% - oczywiscie to nie
    jest stopa dla wszystkich - tylko "dla starych dobrych Klientow" (to juz moje
    slowa) - inni maja troche wiecej
    Pablo

  • 3. Data: 2002-05-17 14:48:49
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

> [...]
    nie
    > jest stopa dla wszystkich - tylko "dla starych dobrych Klientow" (to juz
    ZTCS to takie oprocentowanie dla posiadaczy Eurokonto VIP lub Prestiż i min.
    50% wkładu własnego. Ale to i tak jest najlepsza propozycja (jeśli chodzi o
    %) w złotówkach. Niestety dość wysokie są prowizje i opłaty dodatkowe.
    Marcin

  • 4. Data: 2002-05-18 12:32:29
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik p...@N...poczta.gazeta.pl napisał:
    (...)
> [...]
    > jest stopa dla wszystkich - tylko "dla starych dobrych Klientow" (to juz moje

    Jak stary, to niedługo umrze i nie spłaci; lepiej by dawali nowym.

    Dogbert