  • 1. Data: 2002-05-17 16:30:09
    Temat: Mam pytanie o adres...
    Od: "Ice" <i...@k...chip.pl>

    Czesc
    czy adres mbank.adnet.pl to jest to samo co www.mbank.com.pl ?
    Po prostu zalozylem, konto z adnet kilka dni temu i zero odpowiedzi... :(((
    Alchemik

  • 2. Data: 2002-05-17 20:26:15
    Temat: Re: Mam pytanie o adres...
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ice" <i...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > czy adres mbank.adnet.pl to jest to samo co www.mbank.com.pl ?
    > Po prostu zalozylem, konto z adnet kilka dni temu i zero odpowiedzi...
    :(((
    > Alchemik

    Formularz do założenia ekonta z mbank.adnet.pl ma taki sam certyfikat SSL
    jak ten ze strony www.mbank.com.pl. Wygląda więc na to że wszystko jest OK.
    Pozostaje Ci tylko czekać

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 3. Data: 2002-05-18 08:11:16
    Od: "Pedroz" <p...@i...pl>

> [...]
    > czy adres mbank.adnet.pl to jest to samo co www.mbank.com.pl ?
    > Po prostu zalozylem, konto z adnet kilka dni temu i zero odpowiedzi...

    tak jak juz napisalem wczoraj, ja wnosek zlozylem przez net we wtorek i
    zadzwonili do mnie wczoraj. skoro ty skladales we srode, to zadzwonia do
    ciebie pewnie w poniedzialek. niby to takie szybkie i wirtualne, a w
    normalnym, "stacjonarnym" banku konto otwierają od ręki...

    Pozdrawiam.