  • 1. Data: 2003-12-03 16:18:46
    Temat: Ile mozna czekac na karte mBanku ???
    Od: "Agnieszka" <genus0@(nospam)onet.pl>

    Witam,
    zachęcona paroma pozytywnymi opiniami zdecydowalam sie zalozyc ROR w mBanku.
    Zamowilam do rachunku karte i juz sie zniechecilam do mBanku. Karta zostala
    wyrobiona 21 listopada i wtedy tez do mnie wyslana. Dzis jest 3 grudnia a
    karty jak nie bylo tak nie ma. Co najgorsze w mBanku radza czekac i czekac i
    czekac....
    pzdr
    Aga

  • 2. Data: 2003-12-03 16:25:20
    Temat: Re: Ile mozna czekac na karte mBanku ???
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bql2s1$lqs$...@s...cyf-kr.edu.pl,
    Agnieszka <genus0@(nospam)onet.pl>:
> [...]
    > Dzis jest 3 grudnia a karty jak nie bylo tak nie ma. Co najgorsze w
    > mBanku radza czekac i czekac i czekac....

    Szybko sie zniechecasz. Przeciez to nawet nie 2 tygodnie.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-03 21:11:56
    Od: Witek <w...@m...md>

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in

    > Szybko sie zniechecasz. Przeciez to nawet nie 2 tygodnie.

    Co? To tak dlugo az? Juz jestem zniechecony, widze ze nie skorzystam z
    mojej 1wszej wyplaty tak szybko. Moze do swiat dojdzie mi ta karta, to
    chociaz zakupy porobie.

    Konto aktywowane na kilka dni przed koncem listopada, umowa wyslana 1
    grudnia.

    Zdrowka,

    Witek

  • 4. Data: 2003-12-04 10:00:32
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <genus0@(nospam)onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > karty jak nie bylo tak nie ma. Co najgorsze w mBanku radza czekac i czekac

    Czesc
    Mnie powiedzieli dokladnie to samo. Karta zostala wyrobiona 21 listopada i
    caly czas tlumacza, ze maja na przeslanie 14 dni. Najbardziej rozsmiesz mnie
    to, ze zakrywaja sie poczta :)
    Tak sie sklada, ze mieszkam w Lodzi i na lodzki adres wysylalem umowy.
    Dokumenty wyslalem 7 listopada, wiec za 3 dni bedzie miesiac. Cale
    szczescie, ze zona ma druga karte bo inaczej nie mialbym jak wyplacac
    pieniedzy.
    W trakcie ostatniej rozmwy, mlinka stwierdzila ze stoickim spokojem, ze jak
    karta nie dojdzie po tych 14 dniach, to oni wysla jeszcze raz (bo wedlug
    niej to normalne, ze przesylki gina). Tylko jesli spojrzec na to trzezwo, to
    okazaloby sie, ze gina najczesciej te z mBanku. Hmm, ciekawe czemu. Po
    prostu zalamka.

    Pozdrawiam, Łukasz

    Pozdraw

  • 5. Data: 2003-12-04 21:15:32
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Łukasz napisał:
    [ciach]
> [...]
    > okazaloby sie, ze gina najczesciej te z mBanku. Hmm, ciekawe czemu. Po

    Jak to czemu giną? No bo w środku są takie fajne, plastikowe karty ;-)

    K.