  • 1. Data: 2003-12-03 14:07:37
    Temat: mBank (tylko serwis ;) padł?
    Od: "BM" <m...@R...math.put.poznan.pl>

    Statystyka badania dla 193.41.230.81:
    Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 0, Utracone = 4 (100% utraconych),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 0ms, Maksimum = 0ms, Średnia = 0ms

    Czy to tylko u mnie?

  • 2. Data: 2003-12-03 14:11:08
    Temat: Re: mBank (tylko serwis ;) padł?
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BM" <m...@R...math.put.poznan.pl> napisał w
    wiadomości news:bqkqmo$9k6$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    > Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    > Minimum = 0ms, Maksimum = 0ms, Średnia = 0ms

    Obawiam sie, ze nie. Mam ten sam problem, przy czym mlinia stwierdzila, ze
    to moj problem bo u nich wszystko dziala. "Wczoraj owszem byly klopoty, ale
    dzis dziala idealnie" - to jej slowa.

    Idealnie??
    Polemizowalbym.

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 3. Data: 2003-12-03 14:11:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > to moj problem bo u nich wszystko dziala. "Wczoraj owszem byly klopoty,

    U mnie działa - skoro tyle osób narzeka, to zalogowałam się przed chwilą -
    nie ma żadnego problemu. Podejrzewam TPSA, z której ja nie korzystam.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-12-03 14:14:09
    Od: "bartoldzik" <b...@o...pl>

    U mnie dziala OK. Dialog.

    --
    Pozdrawiam! --bartoldzik--

  • 5. Data: 2003-12-03 14:20:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    bartoldzik <b...@o...pl> wrote:
    > U mnie dziala OK. Dialog.

    Dzisiaj ogolnie u mnie (chllo) jakos Polska dzialala b. wolna lub wcale.
    mBank dziala.