  • 1. Data: 2003-12-03 14:39:00
    Temat: Problemy z dostępem do mBanku
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Jest jakaś awaria, prawdopodobnie w ATMANie, której wynikiem jest brak
    dostępu do mBanku z sieci niektórych providerów. Problem można ominąć
    puszczając ruch przez cache ICMu, bo bezpośrednio na razie nie da rady.
    Podobna awaria miała miejsce kilka miesięcy temu.

    W każdym razie problem nie dotyczy samego mBanku, tylko łącz po drodze.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2003-12-03 14:46:24
    Temat: Re: Problemy z dostępem do mBanku
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > puszczając ruch przez cache ICMu, bo bezpośrednio na razie nie da rady.
    > Podobna awaria miała miejsce kilka miesięcy temu.

    No proszę - u mnie już jest po awarii - traceroute już się nie zatrzymuje na
    styku z atmanem :-)

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-12-03 14:47:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl> wrote:
    > W każdym razie problem nie dotyczy samego mBanku, tylko łącz po
    > drodze.

    Dla klienta koncowego nie ma to niestety znaczenia ;)

  • 4. Data: 2003-12-03 14:50:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dla klienta koncowego nie ma to niestety znaczenia ;)

    Taaa? Pad sieci pad mbanku automatycznie?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-12-03 14:59:08
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Dla klienta koncowego nie ma to niestety znaczenia ;)

    Hmm, ciągnąc taką logikę to niedługo będzie można mieć pretensje do
    Citi o niemożliwość dojechania do ich oddziału spowodowaną
    demonostracją taksówkarzy...

  • 6. Data: 2003-12-03 15:04:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> wrote:
    > Hmm, ciągnąc taką logikę to niedługo będzie można mieć pretensje do
    > Citi o niemożliwość dojechania do ich oddziału spowodowaną
    > demonostracją taksówkarzy...

    Widzisz - jest pewna roznica.
    Nie dojedziesz do tej to pojdziesz do innej placowki lub skorzystasz z
    internetu itp - i wiesz o co chodzi.
    W przypadku banku internetowego - wiekszosc osob powie, ze to wina banku.
    Zbyt malo osob umie sprawdzic czy to istotnie wina banku czy jego lacza.
    REaguje w "normalny" sposob - inne strony dzialaja, a mBanku nie dziala?
    Wina mBanku ;)

  • 7. Data: 2003-12-03 15:14:35
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Taaa? Pad sieci pad mbanku automatycznie?

    Taaaaaaaa, podpiecie sie pod jednego prowajdera jest delikatnie mowiac
    malo odpowiedzialne, szczegolnie w przypadku banku internetowego. Kazdy
    szanujacy sie serwis internetowy powinien korzystac z przynajmniej dwoch
    roznych dostawcow (w Polsce bez lacza do TePsy sie nie obejdzie, bo
    zdecydowana wiekszosc ludzikow z tepsianego internetu krzysta), zeby
    zminimalizowac problemy z dostepem, gdy ktorys z dostawcow zawiedzie.
    Prawde mowiac to sa podstawy, ale jak ktos oferuje darmowe uslugi, to
    nie mozna od niego niczego oczekiwac. Da to dobrze, nie da tez dobrze. :-P

    Bartol

  • 8. Data: 2003-12-03 15:29:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > Prawde mowiac to sa podstawy, ale jak ktos oferuje darmowe uslugi, to
    > nie mozna od niego niczego oczekiwac. Da to dobrze, nie da tez dobrze. :-P

    Bzdura. Gdyby prawdą było to piszesz, to każdemu by nie działało, a jednak
    działa ;-)) A jak ktos ma problemy ze swoim providerem, to już jego problem.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-12-03 16:17:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No wlasnie dobrze pisze. Dziala tym, ktorzy maja dostep do ATMana, czy
    > jak mu tam. Problem prawdopodobnie jest na przejsciu z ATMana do Tepsy.
    > Gdyby mBank wisial dodatkowo w tepsie, nawet na cienkim druciku, to
    > problemy z padnieta bramka mialby gdzies. Rzadko siec wali sie w dwoch
    > miejscach na raz, a w jednym zdecydowanie czesciej.

    No i mamy eksperta od sieci na grupie ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-12-03 16:18:41