    From: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile mozna czekac na karte mBanku ???
    Date: Thu, 4 Dec 2003 11:00:32 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@gate.makolab.pl

    Użytkownik "Agnieszka" <genus0@(nospam)onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bql2s1$lqs$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Witam,
    > zachęcona paroma pozytywnymi opiniami zdecydowalam sie zalozyc ROR w
    mBanku.
    > Zamowilam do rachunku karte i juz sie zniechecilam do mBanku. Karta
    zostala
    > wyrobiona 21 listopada i wtedy tez do mnie wyslana. Dzis jest 3 grudnia a
    > karty jak nie bylo tak nie ma. Co najgorsze w mBanku radza czekac i czekac
    > czekac....
    > pzdr
    > Aga

    Czesc
    Mnie powiedzieli dokladnie to samo. Karta zostala wyrobiona 21 listopada i
    caly czas tlumacza, ze maja na przeslanie 14 dni. Najbardziej rozsmiesz mnie
    to, ze zakrywaja sie poczta :)
    Tak sie sklada, ze mieszkam w Lodzi i na lodzki adres wysylalem umowy.
    Dokumenty wyslalem 7 listopada, wiec za 3 dni bedzie miesiac. Cale
    szczescie, ze zona ma druga karte bo inaczej nie mialbym jak wyplacac
    pieniedzy.
    W trakcie ostatniej rozmwy, mlinka stwierdzila ze stoickim spokojem, ze jak
    karta nie dojdzie po tych 14 dniach, to oni wysla jeszcze raz (bo wedlug
    niej to normalne, ze przesylki gina). Tylko jesli spojrzec na to trzezwo, to
    okazaloby sie, ze gina najczesciej te z mBanku. Hmm, ciekawe czemu. Po
    prostu zalamka.

    Pozdrawiam, Łukasz

    Pozdraw