  • 1. Data: 2003-12-03 13:58:38
    Temat: KK - Citibank - pytania
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    1. Czy jesli wniosek zostanie odrzucony, dostaje sie jakas odpowiedz (np.na
    pismie)? Zawsze?
    2. Ile dni srednio trwa rozpatrzenie wniosku?

    TIA

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust silver
    BJJ - Grappling Krakow , http://kbaton.prv.pl/

  • 2. Data: 2003-12-03 14:00:27
    Temat: Re: KK - Citibank - pytania
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@B...fm> napisał w wiadomości

    > 2. Ile dni srednio trwa rozpatrzenie wniosku?

    do mnie i do mojej pracy zadzwonili po tygodniu, na karte nadal czekam, wiec
    sie nie spiesza chlopaki

  • 3. Data: 2003-12-03 14:26:39
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Damian wrote:
    > 2. Ile dni srednio trwa rozpatrzenie wniosku?
    >
    > do mnie i do mojej pracy zadzwonili po tygodniu, na karte nadal
    > czekam, wiec sie nie spiesza chlopaki

    Tzn. po tygodniu od zlozenia wniosku zadzwonili, ze zostal on rozpatrzony
    pozytywnie, tak? Ile juz czekasz na karte?

    BTW. Ciekawe dlaczego zadzwonili do firmy, a nie prywatnie do Ciebie,
    przecie to karta imienna... i jeszcze jedno pytanie: Czy oferowano Tobie
    (pracownikom, zarzadowi?) karte na jakichs specjalnych warunkach? Chodzi mi
    glownie o dokumenty jakich zadali - czy standardowo zaswiadczenie o
    zarobakch i wyciag z konta za ostatnie 6 miesiecy... czy tez moze inaczej?

  • 4. Data: 2003-12-03 18:23:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-03 14:58, Użytkownik Baton napisał:
    > 1. Czy jesli wniosek zostanie odrzucony, dostaje sie jakas odpowiedz (np.na
    > pismie)? Zawsze?

    Tak, listem zwyklym.

    > 2. Ile dni srednio trwa rozpatrzenie wniosku?

    Jesli z dokumentami jest wszystko okej (tzn sa kompletne, nie ma
    problemow z potwierdzaniem HR'a), to od wyslania przez oddzial/agencje
    wniosku weryfikacja trwa okolo 5 dni roboczych. Sama karte otrzymasz
    kilka dni pozniej.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-12-03 18:27:23
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-03 15:26, Użytkownik Baton napisał:

    > BTW. Ciekawe dlaczego zadzwonili do firmy, a nie prywatnie do Ciebie,

    Dziwne zebys sam sobie potwierdzal HR'a...

> [...]
    > glownie o dokumenty jakich zadali - czy standardowo zaswiadczenie o
    > zarobakch i wyciag z konta za ostatnie 6 miesiecy... czy tez moze inaczej?

    To zalezy od firmy w ktorej pracujesz i nie ma to znaczenia czy to
    prezes, dyrektor czy ktos tam ;)

  • 6. Data: 2003-12-03 19:04:38
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Dziwne zebys sam sobie potwierdzal HR'a...

    HR'a? Chodzi o miejsce zatrudnienia?

    > To zalezy od firmy w ktorej pracujesz i nie ma to znaczenia czy to
    > prezes, dyrektor czy ktos tam ;)

    Dokldni rok temu byl w naszej firmie przedstawiciel Citibanku (tzn. nie do
    konca bo jak sie okazuje byl to agent firmy Rots czy jakos tak...).
    Zaproponowal karty kredytowe dla zarzadu firmy (sp. z o.o.) i glownej
    ksiegowej. Zdecydowal sie tylko moj Ojciec. Do wybry byly MC i Visa zarowno
    silver jak i gold. Limity (10KPLN i afaik 15KPLN). Przy wypelnianiu wniosku
    nie zarzadal zadnych! dokumentow. (Firma w ktorej pracuje ma konto w BH).
    Karta zostal wydana (MC silver z limitem 10KPLN -dodatkowa dla mnie ;-) W
    tym roku namowilem Ojca na kolejna karte (tym razem Vise)... przyszedl ten
    sam agent, ale juz nie bylo tak latwo: zaswiadzcenie o zarobkach, historia
    roru... Niby nie powinno z tym byc problemow poniewaz moj Ojciec ma
    stosunkowo wysokie zarobki, ale wyplata pensji nastepuje w forie
    gotowkowej... zastanawiam sie wiec czy karta zostanie wydana czy tez moga
    byc problemy... nadmienie ze przez ten rok nie bylo problemu z 'obsluga'
    karty: nie przekroczono limitu, wszystko splacano w terminie etc.

  • 7. Data: 2003-12-03 19:29:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-03 20:04, Użytkownik Baton napisał:

    > HR'a? Chodzi o miejsce zatrudnienia?

    Generalnei chodzi o potwierdzenie danych wypisanych na zaswiadczeniu o
    dochodach.
    > Dokldni rok temu byl w naszej firmie przedstawiciel Citibanku (tzn. nie do
    > konca bo jak sie okazuje byl to agent firmy Rots czy jakos tak...).

    :-)

> [...]
    > nie zarzadal zadnych! dokumentow. (Firma w ktorej pracuje ma konto w BH).

    Zdradzisz nazwe firmy w ktorej pracowal Twoj Ojciec?

> [...]
    > sam agent, ale juz nie bylo tak latwo: zaswiadzcenie o zarobkach, historia

    Tzn, Ojciec ubiega sie o druga karte? Jak rozumiem ma MC i chce Vise?
    Jesli tak, to:
    a) ani agencja (z tego co wiem), ani oddzialy NIE MOGA sprzedawac
    drugich kart (tylko CitiPhone moze)
    b) dziwne ze agent chce zaswiadczenia wszelkiej masci, jesli Ojcu nie
    zmienily sie dochody, to wystarczy wypelniony wniosek, nawet kopia
    dowodu osobistego (pod warunkiem ze rowniez sie nie zmienil) nie jest
    potrzebna.

> [...]
    > stosunkowo wysokie zarobki, ale wyplata pensji nastepuje w forie
    > gotowkowej... zastanawiam sie wiec czy karta zostanie wydana czy tez moga

    Moga byc, niestety.

    > nadmienie ze przez ten rok nie bylo problemu z 'obsluga'
    > karty: nie przekroczono limitu, wszystko splacano w terminie etc.

    NIestety ze wzgledu na procedury, nie moge Ci tego ani potwierdzic,
    anie zaprzeczyc :|

  • 8. Data: 2003-12-03 23:48:14
    Od: "Baton" <k...@B...fm>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Zdradzisz nazwe firmy w ktorej pracowal Twoj Ojciec?

    Nie tylko pracowal, ale nadal pracuje... powiem wiecej jest prezesem zarzadu
    tej firmy :-)
    Nie jest to jednak zadna znana firma, wiec nie wiem w czym to moze pomoc,
    ale nazwe wysle Ci na priva. Tak przy okazji: ja tez pracuje w tej firmie...

    > Tzn, Ojciec ubiega sie o druga karte? Jak rozumiem ma MC i chce Vise?
    > Jesli tak, to:

    Dokladnie

> [...]
    > zmienily sie dochody, to wystarczy wypelniony wniosek, nawet kopia
    > dowodu osobistego (pod warunkiem ze rowniez sie nie zmienil) nie jest

    Dokladniej jest tak: Moj Ojciec praktycznie nie korzysta z zadnych kart. Nie
    lubie tego i nie sa mu konieczne. Ja natomiast mam za niskie dochody, aby
    sie o takie starac (szczegolnie karty citibanku). AFAIK sens rozmowy zaczyna
    sie dopiero pry dochodach > 2,5KPLN brutto... Rowno rok temu zadzwonl agent
    Rotsa do naszej firmy. Zaproponowal karty kredytowe citibanku. Namowilem
    Ojca aby wzial mc silver, a wraz z nia karte dodatkowa. Poszedl mi na reke i
    tak tez zrobil. Przez ten rok praktycznie tylko ja korzystalem z karty
    dodatkwej, splacalem zadluzenie, realizowalem operacje (za zgoda
    oczywiscie). Po roku stwierdzilem, ze limit 10KPLN jest niewystarczajacy.
    Napisalem wiec maila do citi co zrobic aby go podniesc. Odpowiedzieli ze
    konieczne jest zaswiadczenie o dochodach i historia roru za ostatnie szesc
    miesiecy... Troche sie zdziwilem poniewaz rok temu kiedy wydawano karty nie
    zadano zadnych dokumentow, a potraktowano nas jako wyjatkowych(?) klientow.
    Ponadto juz wtedy mialem do wyboru karty typu gold z limitem afaik 15KPLN...
    wowczas jednak stwierdzilem ze silver bedzie wystarczajaca. Doszedlem wiec
    do wniosku aby skontaktowac sie z owym agentem, ktory to 'zalatwil' te karty
    na tak preferencyjnych warunkch. Niestety okazalo sie , ze owe preferencyjne
    warunki juz sie skonczyly i jedyne ulatwienie dla nas jest takie iz mozemy
    dostac karte visy z polwa limitu obecnej... pal licho niech bedzie. Zlozylem
    wniosek (oczywiscie poprosilem owego agenta aby zaznaczyl ze zalezy mi na
    jak najwyzszym limicie...), zalaczylem zaswiadczenie Ojca o zarobkach,
    zdjecia itd. Jak sie jednak okazalo historia roru jest jednak konieczna i
    bez niej nic sie nie da zalatwic... (przypominam ze moj Ojciec otrzymuje
    pensje w gotowce, nie ma roru). Po kilku dniach przyszedl list z Centrum
    uzupelniania danych czy jakos tak. Zadzwonilem, wyjasnilem sytucje.
    Sympatyczna Pani poprosila o pismo, w ktorym moj Ojciec oswiadcza iz pensje
    dostaje w formie gotowkowej. Oczywiscie owa Pani nic ni obiecala ale
    stwierdzila, ze nadzieja jest ;-) Ponownie przezornie wraz z tym
    oswiadczniem wyslalem komplet dokumentow 'uwiarygadniajacych' firme ktorej
    moj Ojciec jest dyrektorem (odpis z krs, nip, regon, zswiadczenie z US, ZUS,
    UMK, opinie bankowa) ... a noz sie przydadza... piszac szczerze liczylem i
    nadal licze na niestandardowe potraktowanie. Co prawda moglem sie bardziej
    postarac i wyslac deklaracje zusowskie rmua, czy tez historie rachunku
    firmy... ale stwierdzilem ze zbytnia nadgorliwosc moze byc rowniez zle
    odebrana... Czekam wiec niecierpliwie na odpowiedz.

    > NIestety ze wzgledu na procedury, nie moge Ci tego ani potwierdzic,
    > anie zaprzeczyc :|

    Tzn. czego nie mozesz potwierdzic ani zaprzeczyc? Masz cos wspolnego z
    citibankiem? ;-)

  • 9. Data: 2003-12-04 07:41:11
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Tzn. po tygodniu od zlozenia wniosku zadzwonili, ze zostal on rozpatrzony
    > pozytywnie, tak? Ile juz czekasz na karte?

    wniosek + wniosek z pracy oddany przedstawicielce Citi w piatek -zapomnialem
    o ksero dowodu ale w sobote donioslem
    kolejny piatek rano mialem tel - przelaczony z rachuby (tez mnie to
    zdziwilo), potwierdzile dane i dostalem info ze karta zostanie wyslana
    jutro bedzie tydzien -karta moze przyjsc do 10 dni

    > BTW. Ciekawe dlaczego zadzwonili do firmy, a nie prywatnie do Ciebie,
    > przecie to karta imienna... i jeszcze jedno pytanie: Czy oferowano Tobie
    > (pracownikom, zarzadowi?) karte na jakichs specjalnych warunkach?

    nie, prywatnie sobie ja wyrabiam

    Chodzi mi
    > glownie o dokumenty jakich zadali - czy standardowo zaswiadczenie o
    > zarobakch i wyciag z konta za ostatnie 6 miesiecy... czy tez moze inaczej?

    zaswiadczenie o zarobkach tylko
    aha roznice sa z tego , ze citi dzieli na osoby z firm znanych i nieznanych
    im

  • 10. Data: 2003-12-04 07:46:43
    Od: "Damian" <...@...pl>

> [...]
    zaczyna
    > sie dopiero pry dochodach > 2,5KPLN brutto...

    dla firm znanych ten limit wynosi 1,8KPLN
    ale zaskakujace, ze przy dochodach ponizej wspomnianego 2,5 KPLN limit 10
    000 wydal ci sie za maly
    no ale moze dostales podwyzke, spox nie pytam o szczegoly