  • 1. Data: 2019-05-10 16:08:52
    Temat: IdeaBank nie działa
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    IdeaBank

    Przerwa techniczna
    Trwają prace konserwacyjne.
    Za niedogodności przepraszamy.

    Zamykają już całkiem czy na chwilę?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2019-05-10 16:22:10
    Temat: Re: IdeaBank nie działa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...

    >IdeaBank
    >Przerwa techniczna
    >Trwają prace konserwacyjne.
    >Za niedogodności przepraszamy.
    >Zamykają już całkiem czy na chwilę?

    Dziwne troche ... tak "w srodku tygodnia" i bez zapowiedzi ?

    Przygotowuja liste depozytow dla BFG ? :-)

    Bo jesli nie ... chyba im sie ciut polepszylo, skoro juz nie ma lokaty
    na 3.5% - tzn jest, ale dla nowych klientow, lub na nowe srodki ...

    J.

  • 3. Data: 2019-05-10 16:25:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 10 maja 2019 16:08:07 UTC+2 użytkownik WAM napisał:

    > Zamykają już całkiem czy na chwilę?

    Lion's działa, napisane że przerwa 22-6.
    Ale i tak wszyscy stamtąd uciekają - miałem w ST wpisaną panią doradcę - i już jej
    nie mam, a nawet nikogo na zastępstwo.

  • 4. Data: 2019-05-10 16:38:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Lion's działa, napisane że przerwa 22-6.
    >Ale i tak wszyscy stamtąd uciekają - miałem w ST wpisaną panią
    >doradcę - i już jej nie mam, a nawet nikogo na zastępstwo.

    A to tak nie wiadomo - zwolnila sie, czy zwolnili ja, bo tną koszty
    :-)

    Bo chyba nie dali do zrozumienia, zeby poszukala sobie pracy w Anglii,
    byle dalej od prokuratora, bo po co ryzykowac za Getback :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-05-10 20:20:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Lion's działa, napisane że przerwa 22-6.
    > Ale i tak wszyscy stamtąd uciekają - miałem w ST wpisaną panią doradcę - i już jej
    nie mam, a nawet nikogo na zastępstwo.

    też miałem tam doradcę i go nie ma, a wczoraj zauważyłem, że nawet
    prestiżową placówkę skasowali, został tylko IB

    ps
    strona IB działa, nie miałem pomysłu na coś innego więc mam tam nawet
    lokatę, czekam aż mi fundusze zaczną dywidendę płacić i wtedy pewnie ją
    zamknę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2019-05-10 21:57:07
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Przygotowuja liste depozytow dla BFG ? :-)

    Na wszelki wypadek mam przygotowaną własną listę z numerami lokat, zeby w
    BFG sie nie pomylili ;) Czuje ze TEN moment juz sie zbliza.
    --
    Pzdr

  • 7. Data: 2019-05-11 00:28:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5cd58977$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > Dziwne troche ... tak "w srodku tygodnia" i bez zapowiedzi ?

    Raczej tuż przed weekendem. Gdybyż to każda
    ,,przerwa techniczna'' w ZUSie zwiastowała krach...

    Nie twierdzę jednak, że IB nie padnie...
    Mam jednak nadzieję na spokojne połączenie Getin i Idea.

    Getin zostannie połknięty żywcem przed Ideę, ale zarazi swą nazwą?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-05-11 09:29:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 10 maja 2019 21:59:53 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:

    > Na wszelki wypadek mam przygotowaną własną listę z numerami lokat, zeby w
    > BFG sie nie pomylili ;) Czuje ze TEN moment juz sie zbliza.

    Czujesz w moczu i wierzysz w BFG?
    Chciwość zaślepia...
    Przypomnij sobie, jakie było sranie przy SK Banku - a Idea jest min. 10 rsxy większa.
    A może i dobrze by bylo, gdyby "ideowi spekulanci lokatowi" zostali z roszczeniami do
    Skarbu Państwa?
    Choć wtedy posłuszny glapcio raczej uruchomi drukarkę i złotówka poleci na pysk. Stąd
    moje zachęty do euro i N26...

  • 9. Data: 2019-05-11 09:35:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 10 maja 2019 20:20:57 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    jej nie mam, a nawet nikogo na zastępstwo.

    > też miałem tam doradcę i go nie ma, a wczoraj zauważyłem, że nawet
    > prestiżową placówkę skasowali, został tylko IB

    To długo się nie interesowałeś, zamknęli już ponad pół roku temu i przenieśli obsługę
    do "zwykłych" idei, choć podobno z priorytetem.
    Zaletą może być dostęp do kasy - o ile się nie mylę - bo za czasów oddziałów lion's
    nie można było.
    Placówki szkoda, ładna była, duża, i pustkami świeciła - a na założenie konta trzeba
    się było przez infolinię umawiać - nawet buty specjalnie wypastowałem ;>
    Ale byłem tam raz przy zakładaniu konta i trzy razy na wykładzie z kolacyjką.
    W DC mieli dwa - a może nawet trzy - oddziały, jeden miałem przy domu, więc tego w
    centrum nawet nie zdążyłem zobaczyć ;(

    O, a co ma jedno z drugim wspólnego?

  • 10. Data: 2019-05-12 11:45:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > W DC mieli dwa - a może nawet trzy - oddziały, jeden miałem przy domu, więc tego w

    nie miałem takiej potrzeby i w okolicy nie byłem więc nawet nie
    zauważyłem, że się zamknęli, a placówka była zacna

    > O, a co ma jedno z drugim wspólnego?

    że lokat bankowych zwykle nie zakładam, jak już to na krótko, kiedy
    szukam czegoś ciekawszego, pomysł już jest, ale na razie w fazie testów

    dobre warunki mieli w IB więc akurat tam mam depo

    --
    pozdrawiam
    RobertS