    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IdeaBank nie działa
    Date: Sun, 12 May 2019 11:45:55 +0200

    > To długo się nie interesowałeś, zamknęli już ponad pół roku temu i przenieśli
    obsługę do "zwykłych" idei, choć podobno z priorytetem.
    > Zaletą może być dostęp do kasy - o ile się nie mylę - bo za czasów oddziałów lion's
    nie można było.
    > Placówki szkoda, ładna była, duża, i pustkami świeciła - a na założenie konta
    trzeba się było przez infolinię umawiać - nawet buty specjalnie wypastowałem ;>
    > Ale byłem tam raz przy zakładaniu konta i trzy razy na wykładzie z kolacyjką.
    > W DC mieli dwa - a może nawet trzy - oddziały, jeden miałem przy domu, więc tego w
    centrum nawet nie zdążyłem zobaczyć ;(

    nie miałem takiej potrzeby i w okolicy nie byłem więc nawet nie
    zauważyłem, że się zamknęli, a placówka była zacna

    > O, a co ma jedno z drugim wspólnego?

    że lokat bankowych zwykle nie zakładam, jak już to na krótko, kiedy
    szukam czegoś ciekawszego, pomysł już jest, ale na razie w fazie testów

    dobre warunki mieli w IB więc akurat tam mam depo

    --
    pozdrawiam
    RobertS