    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: IdeaBank nie działa
    Date: Fri, 10 May 2019 20:20:58 +0200

    > Lion's działa, napisane że przerwa 22-6.
    > Ale i tak wszyscy stamtąd uciekają - miałem w ST wpisaną panią doradcę - i już jej
    nie mam, a nawet nikogo na zastępstwo.

    też miałem tam doradcę i go nie ma, a wczoraj zauważyłem, że nawet
    prestiżową placówkę skasowali, został tylko IB

    ps
    strona IB działa, nie miałem pomysłu na coś innego więc mam tam nawet
    lokatę, czekam aż mi fundusze zaczną dywidendę płacić i wtedy pewnie ją
    zamknę

    --
    pozdrawiam
    RobertS