  • 1. Data: 2011-09-06 03:01:09
    Temat: Idea Bank przebił Aliora.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-09-06 03:16:50
    Temat: Re: Idea Bank przebił Aliora.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "wiatrak" <w...@y...pl> writes:

    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni
    >

    > wiatrak

    To teraz czekamy na lokatę na 102 dni.
    Do założenia lokaty będzie zachęcał szarik, a wśród osób które lokatę
    założą zostanie rozlosowany T34 :)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2011-09-06 06:57:18
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni

    Ano tak wlaśnie czekałem który KLON pierwszy sie wychyli ;)
    porownujac obie oferty :
    in + , brak skundlonych zasad kulturnosci bujania sie do oddzialu = prosto i
    wygodnie
    in - , zerwanie = utrata wypracowanego zysku

    Pod znak zapytania wchodzi teraz utrzymanie antyinflacyjnej_1
    stopa+1,5% - bezkarna zrywalnosc przypada w biezacym miesiacu

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-09-06 07:44:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 05:01:09 +0200, wiatrak napisał(a):

    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni

    No przebił procentami ale jednak Alior nadal jest lepszy jeżeli chodzi o
    zerwanie lokaty, bo nie tracimy odsetek a w Idea wręcz przeciwnie. Do
    tego Alior zawsze jest jakąś przeciw wagą aby nie trzymać wszystkiego w
    jednym miejscu - mimo jego dziwnej i pokrętnej polityki w sprawie
    zakładania tych lokat.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-09-06 08:10:27
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

> [...]
    > tego Alior zawsze jest jakąś przeciw wagą aby nie trzymać wszystkiego w
    > jednym miejscu - mimo jego dziwnej i pokrętnej polityki w sprawie

    Ja myśle, że z uwagi na utratę odsetek w IdeaBank te produkty w ogóle są
    nieporównywalne, aczkolwiek zdzadzam się ze zakładanie tej lokaty w aliorze
    to jakaś paranoja.

    --
    yoss

  • 6. Data: 2011-09-06 09:29:03
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni

    A mnie pan z Getinonline wzial dzis rano podstepem,
    tj. zaskoczyl mnie oferta przedluzenia lokat na 6,03%,
    zanim sie dowiedzialem o tej nowej idei Idei :)

  • 7. Data: 2011-09-06 10:20:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j44p5r$r21$1@news.onet.pl...
    > "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    >>

    > A mnie pan z Getinonline wzial dzis rano podstepem,
    > tj. zaskoczyl mnie oferta przedluzenia lokat na 6,03%,
    > zanim sie dowiedzialem o tej nowej idei Idei :)

    ja ze swojego panelu pisałem,
    że chce tyle co u konkurencji

    erator/

  • 8. Data: 2011-09-07 22:38:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" j442dm$5co$...@n...news.atman.pl

    > http://www.ideabank.pl/indywidualni_101_dni

    Może więc i Meritum tyle da? :)
    Niebezpiecznie lać wszystko w jeden bank?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2011-09-08 06:00:16
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    napisał w wiadomości news:j48s2p$40a$1@inews.gazeta.pl...

    > "wiatrak" j442dm$5co$...@n...news.atman.pl

    > Może więc i Meritum tyle da? :)
    > Niebezpiecznie lać wszystko w jeden bank?

    Pytalem sie pewnego milionera i mowił
    ze nie, ale on sie nazywal Golodupcow :D
    - do wysokosci BFG ?

  • 10. Data: 2011-09-08 11:37:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j49lli$6h7$...@n...onet.pl

    > Pytalem sie pewnego milionera i mowił
    > ze nie, ale on sie nazywal Golodupcow :D
    > - do wysokosci BFG ?

    Tyle to wiem, że powyżej ,,limitu BFG'' bezpiecznie nie jest.
    BTW -- jak wysoko teraz ten limit?

    Podwyższenie kwoty limitu gwarancyjnego do równowartości
    w złotych 100 000 euro oraz wypłata środków w ciągu 20 dni
    roboczych to główne zmiany w zasadach gwarantowania
    depozytów w Polsce. Zmiany te obowiązują od 30 grudnia 2010 r.
    i związane są z wejściem w życie nowelizacji ustawy
    o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym

    http://www.bfg.pl/?a_id=982

    I co, panie Ozorowski? Dalej będę miał zastawianie podjazdu do mego garażu?
    To akurat DTusk daje Polakom poczucie bezpieczeństwa, nie Kościół czy Kaczyński. :)

    BTW -- jak ja mogę ,,walić'' drzwiami garażowymi o północy, skoro przez ostatnie
    dwie (czy trzy) doby nie dotykałem tych drzwi? Aby było jasne -- nie mam tam
    siłownika sterowanego zdalnie... Jak więc to możliwe, że sąsiad zastawia mi
    (przez dwie ostatnie noce na przykład) wiadomy podjazd, aby nauczyć mnie :)
    cichego zachowania przy moim garażu?

    -=-

    To PO dba o Polaków, nie PiS. :)

    równowartość 100 000 euro
    wypłata środków w ciągu 20 dni roboczych

    Instytucja zwana państwem nie po to została stworzona, aby płacić
    na Kościół, :) ale po to, aby obywatelom (a może ludziom w ogóle)
    gwarantować spokojne życie. :) Wybory, wybory, wybory... Garaż,
    garaż, garaż... :)

    -=-

    Ja jestem taki Gołodupcow -- dla mnie i 10 tysięcy euro by starczyło na dziś. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'