  • 1. Data: 2015-12-30 19:17:02
    Temat: [Idea Bank] Jak w nowym systemie wyłączyć odnawialność lokaty?
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    Jak w nowym systemie Idea Banku wyłączyć odnawialność lokaty? Przy
    "starych" lokatach, założonych pod starym systemem i z wyłączonym
    odnawianiem, jest przycisk, gdzie można zmienić konto docelowe.
    Natomiast przy lokatach, przy których nie zdążyłem wyłączyć
    odnawialności, nie ma nic.

    Ma ktoś jakiś pomysł?
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2015-12-30 21:45:19
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

[...]

    Mnie też zaskoczył brak opcji umożliwiającej wyłączenie odnawialności, która
    do niedawna była.
    Pocztą wewnętrzną dostałem odpowiedź, że jest to możliwe tylko przez
    konsultanta.
    Wg mnie marketingowcy wymyślili by w ten sposób utrudnić odpływ lokat, nie
    łamiąc przy tym regulaminu, który pozwala na wyłączenie odnawialności, ale
    nie precyzuje sposobu w jaki sposób można tego dokonać..

  • 3. Data: 2015-12-30 22:23:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

[...]

    --------------------
    Coraz bardziej Idea przypomina, nie bank, ale szulernie i oszusta. Idea to
    standardy Getinowe, czyli tak kombinowac, zeby ograc klienta. Efektem tych
    dzialan bedzie to, ze klient dwa razy dluzej zastanowi sie, gdzie zalozyc
    lokate, i beda musieli duzo wiecej zaplacic za lokate niz konkurencja.

  • 4. Data: 2015-12-31 08:03:49
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-12-30 o 19:17, Grzexs pisze:
> [...]
    > odnawianiem, jest przycisk, gdzie można zmienić konto docelowe.
    > Natomiast przy lokatach, przy których nie zdążyłem wyłączyć

    Być może jakimś pomysłem byłoby zerwanie lokaty, gdy się odnowi. W Idea
    Cloud można zerwać bez problemu - wczoraj to robiłem. Inna sprawa, że w
    starym systemie zerwanie trwało kilka minut, a w nowym pół dnia.
    Niepokoi mnie też informacja o przelewach - "do 2 dni roboczych" -
    trudno mi sobie wyobrazić, kiedy musiałbym zlecić przelew, aby bank
    odbiorcy otrzymał go po 2 dniach.

    Do Idea Cloud przeniesiono mnie "przymusowo", choć oczywiście
    spodziewałem się, iż kiedyś to będzie zrobione. Szkoda - czas się chyba
    pożegnać z tym bankiem.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-12-31 11:53:10
    Od: b...@o...pl

    > Do Idea Cloud przeniesiono mnie "przymusowo", choć oczywiście
    > spodziewałem się, iż kiedyś to będzie zrobione. Szkoda - czas się chyba
    > pożegnać z tym bankiem.

    Jak dotychczas mam normalny dostęp do swoich depozytów poprzez stary system.
    Mam nadzieję, że przenosiny nie będą dotyczyć klientów tylko zakładających
    lokaty, a nie posiadających tam konta.

  • 6. Data: 2015-12-31 12:17:55
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-12-31 o 11:53, b...@o...pl pisze:
    > Jak dotychczas mam normalny dostęp do swoich depozytów poprzez stary system.
    > Mam nadzieję, że przenosiny nie będą dotyczyć klientów tylko zakładających
    > lokaty, a nie posiadających tam konta.

    Być może. Ja mam tam konto. Ten nowy system jest zupełnie do kitu... To
    ciekawe - po zmianie systemu transakcyjnego w Getinie, OF, mBanku
    generalnie wielu klientów narzekało... Pewnie jakaś tam część też
    odeszła. Ciekawe, że banki nie wyciągają wniosków.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-12-31 13:34:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Szymon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Przy jednoczniu GOL, OF, GB24, Noble dotyczyło to wszystkich.
    Aczkolwiek całkowitą migrację odraczano kilkakrotnie. Ostatnich fizycznych
    przenieśli _chyba_ w marcu 2015. Nie wiem jak z firmowymi.
    Chyba, że komuś udało się pozostać w starym?

    > Być może. Ja mam tam konto. Ten nowy system jest zupełnie do kitu... To
    > ciekawe - po zmianie systemu transakcyjnego w Getinie, OF, mBanku
    > generalnie wielu klientów narzekało... Pewnie jakaś tam część też odeszła.

    Należę do tej części i znam podobnych.

    > Ciekawe, że banki nie wyciągają wniosków.

    Ktoś wziął pieniądze i szkoda im wyrzucać w błoto produkt udekorowany
    przez designera-kretyna, zrealizowany przez programistów z przerostem
    ambicji.
    Pamiętam dyskusje nt. porażek marketingowych, gdy w reklamach np.
    droższych samochodów pojawiały się wygłupy, np. skaczące małpy. To dobre
    dla dzieci (ew. neo dzieci-kwiatów) a nie dla ludzi, którzy pewne sprawy
    traktują poważnie. Niestety banki jednak chyba liczą na tych, którzy są
    zafascynowani gadżetami. Taka marketingowa "ucieczka do przodu".
    Dodatkowym pretekstem bywa "zwiększenie bezpieczeństwa" realizowane
    przez celowe tworzenie stron, które nie mogą być obsługiwane przez
    starsze aplikacje/przeglądarki na starszych wersjach systemów.

    Wniosek: Idea nie chce mnie. Nie będę się narzucał.
    Byłoby dobrze dać jednak "bankowcom" do zrozumienia, że źle się bawią.

    Arek

  • 8. Data: 2015-12-31 21:25:15
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > generalnie wielu klientów narzekało... Pewnie jakaś tam część też
    > odeszła. Ciekawe, że banki nie wyciągają wniosków.

    Stary też był do kitu, tylko ludzie się przyzwyczaili.

    Ale fakt, kolejne systemy w bankach są coraz bardziej do kitu. Z
    rozrzewnieniem wspominam stary system BGŻ czy mBanku. Nawet też trochę
    system BS-ów.
    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2016-01-01 12:32:33
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2015-12-31 o 21:25, Grzexs pisze:

    > Stary też był do kitu, tylko ludzie się przyzwyczaili.

    Mnie się podoba prostota. System transakcyjny nie ma być ładny czy
    modny. Ma być szybki, czytelny i działać. Nowa Idea czy Getin tego
    warunku nie spełniają.

    > Ale fakt, kolejne systemy w bankach są coraz bardziej do kitu. Z
    > rozrzewnieniem wspominam stary system BGŻ czy mBanku. Nawet też trochę
    > system BS-ów.

    No właśnie - mBank jest dobrym przykładem. Ale system z OF/Getina też
    cudowny nie jest po zmianach sprzed paru lat. Pamiętam, iż zdarzyło mi
    się pisać reklamacje, ale niewiele one pomogły - tak to po prostu działa.

    --
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2016-01-03 00:01:49
    Od: m...@o...pl

    Ustawiłem przelew z datą przyszłą na po zakończeniu lokaty PING-PONG i... nic z nim
    nie można zrobić, ani edytować, ani anulować. Przyciski do obydwu operacji są, tylko
    że nie działają. To po co są?