  • 1. Data: 2015-12-28 11:46:56
    Temat: darmowy email z darmowym powiadomieniem SMS
    Od: n...@p...pl

    pytam na tej grupie bo liczę że niektórzy jej userzy stosują
    rozwiązanie na którym mi zależy.

    bank wysyła do mnie emaile, z których jedne są BARDZO ważne
    a inne są pospolitymi śmieciami. Chciałbym dokonać takich
    ustawień na skrzynce email, abym był informowany SMS-owo
    wyłącznie o niektórych emailach, takich które system będzie
    rozpoznawał po tytule emaila. I chciałbym aby skrzynka email
    oferująca taką usługę była całkowicie darmowa.

    pytanie: czy ktoś z userów jest w stanie polecić mi darmową
    skrzynkę email która pozwala dokonać takich ustawień?! albo
    pochwalić się innym rozwiązaniem które informowałoby mnie na
    bieżąco wyłącznie o ważnych emailach bankowych?!

  • 2. Data: 2015-12-28 11:51:45
    Temat: Re: darmowy email z darmowym powiadomieniem SMS
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2015-12-28 o 11:46, n...@p...pl pisze:
> [...]
    > pochwalić się innym rozwiązaniem które informowałoby mnie na
    > bieżąco wyłącznie o ważnych emailach bankowych?!

    A musi być SMS?

    Może masz w telefonie internet?

    Może oddzielne konto mailowe dla banku skonfigurowane na telefonie
    wystarczy?

    Paweł

  • 3. Data: 2015-12-28 13:06:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 grudnia 2015 11:47:08 UTC+1 użytkownik n...@p...pl
    napisał:
    > pytam na tej grupie bo liczę że niektórzy jej userzy stosują
    > rozwiązanie na którym mi zależy.
    http://www.plus.pl/uslugi/e-mail-przez-sms
    Ustaw sobie regułę w Swojej poczcie żeby te ważne" wiadomości przekierowywało na
    plusgsm.pl i będziesz je otrzymywał w formie smsa
    Warunek- nr telefonu w plusie
    Czy u innych operatorów jest podobnie to nie wiem.

  • 4. Data: 2015-12-28 19:47:23
    Od: n...@p...pl

    W dniu poniedziałek, 28 grudnia 2015 13:06:35 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    plusgsm.pl i będziesz je otrzymywał w formie smsa
    > Warunek- nr telefonu w plusie
    > Czy u innych operatorów jest podobnie to nie wiem.

    to jest prawie to o co mi chodziło - żeby jeszcze
    chciało zadziałać w play to byłbym szczęśliwy

  • 5. Data: 2015-12-28 19:49:15
    Od: n...@p...pl

    > A musi być SMS?
    > Może masz w telefonie internet?

    nie mam internetu w telefonie (telefon przedpotopowy
    nawet mms nie obsługuje a co dopiero internetu) ale
    ja chcę właśnie taki bo nikt mi bankowych haseł sms
    nie powykrada :)

  • 6. Data: 2015-12-28 23:21:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://bramka.gsmservice.pl/dokumentacja-email2sms