eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Idea Bank] Jak w nowym systemie wyłączyć odnawialność lokaty? › Re: [Idea Bank] Jak w nowym systemie wyłączyć odnawialność lokaty?
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Idea Bank] Jak w nowym systemie wyłączyć odnawialność lokaty?
    Date: Thu, 31 Dec 2015 13:34:45 +0100

    Użytkownik "Szymon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:n632tf$m2n$1@node2.news.atman.pl...
> [...]

    Przy jednoczniu GOL, OF, GB24, Noble dotyczyło to wszystkich.
    Aczkolwiek całkowitą migrację odraczano kilkakrotnie. Ostatnich fizycznych
    przenieśli _chyba_ w marcu 2015. Nie wiem jak z firmowymi.
    Chyba, że komuś udało się pozostać w starym?

    > Być może. Ja mam tam konto. Ten nowy system jest zupełnie do kitu... To
    > ciekawe - po zmianie systemu transakcyjnego w Getinie, OF, mBanku
    > generalnie wielu klientów narzekało... Pewnie jakaś tam część też odeszła.

    Należę do tej części i znam podobnych.

    > Ciekawe, że banki nie wyciągają wniosków.

    Ktoś wziął pieniądze i szkoda im wyrzucać w błoto produkt udekorowany
    przez designera-kretyna, zrealizowany przez programistów z przerostem
    ambicji.
    Pamiętam dyskusje nt. porażek marketingowych, gdy w reklamach np.
    droższych samochodów pojawiały się wygłupy, np. skaczące małpy. To dobre
    dla dzieci (ew. neo dzieci-kwiatów) a nie dla ludzi, którzy pewne sprawy
    traktują poważnie. Niestety banki jednak chyba liczą na tych, którzy są
    zafascynowani gadżetami. Taka marketingowa "ucieczka do przodu".
    Dodatkowym pretekstem bywa "zwiększenie bezpieczeństwa" realizowane
    przez celowe tworzenie stron, które nie mogą być obsługiwane przez
    starsze aplikacje/przeglądarki na starszych wersjach systemów.

    Wniosek: Idea nie chce mnie. Nie będę się narzucał.
    Byłoby dobrze dać jednak "bankowcom" do zrozumienia, że źle się bawią.

    Arek