  • 1. Data: 2015-12-29 11:05:30
    Temat: KK DB likwidacja programu Premium Club
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    W wakacje potrzebowałem KK nie-citibank (do citi mogę wrócić w 2016
    jak minie karencja i załapię się na wisienki) i zdecydowałem się na
    Deutsche Bank. Chciałem zwykłą ale wcisnęli mi PremiumClub, było mi
    wszystko jedno więc wziąłem co dali.
    Na rok karta była bez opłat (po wykonaniu chyba jednej transakcji). Po
    roku jest jakaś opłata chyba że zrobi się limit. A że aktualnie limity
    wyrabiam w BPH (3% zwrotu) to DB prawie nie używam. I tak zakładałem
    że po roku pójdzie na wymianę za citi.
    Teraz dostałem info że zmienią mi tą PremiumClub na zwykłą (chciałem
    na początku to nie dali) i na 2 lata bez opłaty rocznej. Ktoś badał
    haczyki, np czy w tej ofercie jest opłata miesięczna (zamiast
    rocznej)? :D

    Data otrzymania: 16.12.2015

    Temat: Ważna informacja dla użytkowników Kart kredytowych Deutsche
    Bank Premium Club

    Treść:

    Szanowni Państwo,
    Informujemy o zmianach w naliczaniu punktów w Programie lojalnościowym
    Premium Club, które wejdą w życie z dniem 1 lutego 2016 r.

    Zmiany związane są z planowanymi modyfikacjami Programu i
    rozwiązaniem umowy z Zarządzającym programem, firmą Statoil Fuel &
    Retail Polska Sp. z o.o.

    Od dnia 1 lutego 2016 r. nie będą naliczane punkty lojalnościowe za
    transakcje dokonywane kartami kredytowymi Deutsche Bank Premium Club.

    Wydane dotychczas karty zachowują swoją funkcję płatniczą i kredytową.
    Jednocześnie informujemy o możliwości wymiany karty kredytowej
    Deutsche Bank Premium Club na kartę innego typu o właściwościach
    tożsamych do karty kredytowej Deutsche Bank Premium Club, przed
    upływem ważności obecnie posiadanej karty.

    W dalszym ciągu mogą Państwo uczestniczyć w Programie i zbierać punkty
    lojalnościowe płacąc swoją kartą kredytową Deutsche Bank Premium Club
    na stacjach Statoil.

    Powyższa zmiana nie ma wpływu na zebrane dotychczas punkty
    lojalnościowe, które możecie Państwo wykorzystywać zgodnie z
    obowiązującym regulaminem Programu. Nagrody można zamawiać na stronie
    internetowej www.premiumclub.pl . Dodatkowych informacji w zakresie
    Programu lojalnościowego udziela Centrum Obsługi Klienta Premium Club,
    pod numerem telefonu: (22) 255 22 55.

    Oferta Specjalna
    Proponujemy Państwu możliwość zmiany posiadanej karty Deutsche Bank
    Premium Club na kartę kredytową innego typu w promocyjnej ofercie 2
    lata bez opłaty rocznej. W przypadku zainteresowania tą ofertą prosimy
    o kontakt z Teleserwisem: 801 18 18 18 lub wizytę w najbliższym
    Oddziale Banku.

    Z poważaniem.
    Deutsche Bank Polska

    WAM