  • 1. Data: 2015-12-29 13:07:15
    Temat: Przelewy w systemie internetowym BPH
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć dlaczego gdy mamy zainstalowany komponent
    w Firefoksie, to dla odbiorców zaufanych wymagany jest klucz do
    certyfikatu. Gdy komponent jest niezainstalowany w Firefoksie lub Chrome,
    to dla zaufanych klucz do certyfikatu nie jest sprawdzany. Czy to tak
    powinno działać?
    Nie sprawdzałem co dzieje się dla odbiorców niezaufanych.

  • 2. Data: 2016-01-01 18:38:29
    Temat: Re: Przelewy w systemie internetowym BPH
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Dnia 29 Dec 2015 12:07:15 GMT, jureq napisał(a):

> [...]
    > powinno działać?
    > Nie sprawdzałem co dzieje się dla odbiorców niezaufanych.

    a teraz do najnowszego Firefoxa da rade komponent zainstalować ?

  • 3. Data: 2016-01-04 09:21:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 01 Jan 2016 18:38:29 +0100, Karol napisał(a):

    > a teraz do najnowszego Firefoxa da rade komponent zainstalować ?

    Nie wiem. Bezpieczniej chyba będzie zainstalować zalecaną wersję ESR.