eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO - pad, czy mnie olewają? › Re: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: INTELIGO - pad, czy mnie olewają?
    Date: Sat, 17 Apr 2004 20:18:46 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 50
    Sender: u...@n...info@host-d9ada387.elsat.net.pl
    Message-ID: <c5rsdt$fc7$1@news.onet.pl>
    References: <p...@g...pl> <c5ri0b$i41$1@news.onet.pl>
    <p...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1082225917 15751 217.173.163.135 (17 Apr 2004 18:18:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Apr 2004 18:18:37 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:294899
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2004.04.17.18.15.59.460967@gazeta.pl...

    > Może i nie prowadzą, ale IMHO skoro dzień wcześniej wzieli
    > pieniądze, które "wcieło" to powinni chociaż poudawać że
    > sprawdzają co się z nimi stało.


    > > No, i całkowicie normalne.
    >
    > Może normalne z punktu widzenia bankowości ;(

    Po prostu wpłaty w placówkach PKO BP do inteligo idą jak zwykłe przelewy.
    Nie są księgowane online. I bank tego wcale nie ukrywa. Po prostu tak jest i
    już.

    > A ile czasu czekałeś na konsultanta? Ja musze dzwonić z
    > komórki i dla mnie każda minuta słuchania muzyczki kosztuje :(

    A, to nie mów, że się nie da, tylko, że czas oczekiwania jest zbyt długi. Z
    tym się zgodzę. Co mogę poradzić - zakupienie startera pre-paid w Idei -
    stamtąd można dzwonić na 0800. Albo poszukanie budki.

    > Nie pierwszy, ale nigdy wcześniej okoliczności nie wskazywały
    > na to że coś niedobrego dzieje się z moimi pieniędzmi.

    Nic się złego nie dzieje.

    > Tak swoją drogą to nie sądzisz że Twoje ostatnie pytanie jest
    > deczko nie namiejscu?

    Nie, gdyż fakt, iż zawodzi karta tylko i wyłącznie elektroniczna nie jest
    niczym aż tak dziwnym.

    > Może dla Ciebie takie "wybryki" kart to
    > codzienność, ale co byś powiedział np. gdyby w analogicznej
    > sytuacji, świadek wypadku w którym (odpukać) brałeś udział stwierdził:
    > "Pierwszy raz doświadczyłeś sytuacji, gdy hamulce zwyczajnie
    > zawiodły ?".

    Porównanie conajmniej chybione.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.04.04 11:17 Q

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1