    From: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO CZY MBANK - POMORZCIE WYBRAC!
    Date: 20 Nov 2003 20:00:15 +0100
    Sender: marcink@cauchy

    "MICHU" <p...@g...pl> writes:

    > MAM PROBLEM.PRZYMIERZAM SIE DO ZALOZENIA KONTA W INTERNECIE.PROSZE O
    > POMOC.OBA ZARZUCAJA NAS SUPER ATRAKCJAMI,ROZNIACYMI SIE
    > NIEZNACZNIE.CHCIALBYM WIEDZIEC OD UZYTKOWNIKOW,KTORY MA NAJLEPSZA
    > OFERTE (NAJTANSZA OBSLUGE) CZY MBANK MA TEZ USLUGE INFORMOWANIE
    > PRZEZ SMSY, I CZY ONA JEST TEZ PLATNA? CZEKAM NA OPINIE TYCH,KTORZY
    > JUZ TO PRZESZLI. POZDRO

    1) NIE KRZYCZ!!!

    2) Takich pytań w przeciągu ostatnich paru tygodni było kilka a w
    przeciągu roku mrowie. Popatrz trochę do tyłu.

    3) Zarówno inteligo, jak mbank, publikują na stronach WWW tabelę opłat
    i prowizji. Jest tam podane ile co kosztuje.

    4) Mbank nie ma usługi SMS w stylu inteligo (automatyczne
    powiadamianie), można jedynie realizować operacje w stylu 'ty ślesz
    SMS z pewnym żądaniem, mbank Ci odsyła wynik'. Bodaj ~ 2 tygodnie
    temu był obfity wątek w którym porównywano serwisy SMS różnych
    banków.