  • 1. Data: 2011-12-28 15:01:00
    Temat: ING na drzewo!
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    Czołem.
    Przeczytałem właśnie w serwisie transakcyjnym "pocztę od banku" z
    informacjami o zmianie TOiP. Inne banki na ogół przy takich okazjach
    podają w skrócie na czym polegają zmiany.
    ING jest skrupulatne. Podają linki do dwóch TOiP, starej i nowej i teraz
    rób sobie kliencie diff'a (żeby to jeszcze były .txt, ale ch.jtam!
    pdfy!) i szukaj co się zmieniło...

    Się odechciewa, po prostu... :)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 2. Data: 2011-12-28 15:08:10
    Temat: Re: ING na drzewo!
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 28 Dec 2011 16:01:00 +0100, sqlwiel napisał(a):

> [...]
    > linki do dwóch TOiP, starej i nowej i teraz rób sobie kliencie diff'a
    > (żeby to jeszcze były .txt, ale ch.jtam! pdfy!) i szukaj co się

    Może te PDFy są robione z edytora tekstu i wtedy można to skopiować do
    pliku a później diff już sobie da radę ;)

    Jeżeli to nie txt:
    http://www.google.pl/search?ix=sea&q=compare+two+pdf

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2011-12-28 19:01:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > ING jest skrupulatne. Podają linki do dwóch TOiP, starej i nowej i teraz
    > rób sobie kliencie diff'a (żeby to jeszcze były .txt, ale ch.jtam!

    To i tak się wysilili. DB radośnie przysłało mi pocztą nowy regulamin,
    starego mogę sobie poszukać i diffować sam.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-12-28 20:39:45
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 28 Gru, 16:01, sqlwiel <j...@g...com> wrote:
    > Czołem.
    > Przeczytałem właśnie w serwisie transakcyjnym "pocztę od banku" z
    > informacjami o zmianie TOiP. Inne banki na ogół przy takich okazjach
    > podają w skrócie na czym polegają zmiany.

    Przeciez tez napisali jakie sa zmiany.
    Przedluzenie pomocji na bezplatny cashback do konca 2012, i jakies
    zmiany dla kont student (nie czytalem jakie).

    Pozdrawiam
    Rafal