  • 1. Data: 2011-12-28 06:10:20
    Temat: [BGŻOptima] optymalizacja 2012 - pilne!
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Według regulaminu odsetki w roku przestępnym są dzielone na 366 dni a nie
    na 365. Więc ci którzy optymalizują co do grosza powinni podnieść nieco
    kwoty lokat. Przykładowo minimalna optymalna to będzie 1044,91 a nie
    1042,06. Jeszcze system działa i można to zrobić.

  • 2. Data: 2011-12-28 17:21:21
    Temat: Re: [BGŻOptima] optymalizacja 2012 - pilne!
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >kwoty lokat. Przykładowo minimalna optymalna to będzie 1044,91 a nie
    >1042,06. Jeszcze system działa i można to zrobić.

    Żesz Ty, dopiero piszesz? Newsy czytam dopiero wieczorem, a digipass w
    robocie został.
    A może da się, bez zrywania i zakładania, dołożyć kapitalizację, a po 16-tu
    dniach znowu wycofać?

  • 3. Data: 2011-12-29 01:07:31
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Przy okazji "realne" oprocentowanie "optymalnej" kwoty spadnie z 6.66% do
    6.32%.

    > A może da się, bez zrywania i zakładania, dołożyć kapitalizację, a po
    > 16-tu dniach znowu wycofać?

    Chyba zaraz to sprawdze :)

  • 4. Data: 2011-12-29 01:56:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Kapitalizacji "zmienic" sie nie da, ale za to mozna dalej likwidowac
    i (co wazniejsze) zakladac jednodniowki...
    Ciekawe kiedy sie zorientuja i co zrobia z tymi zalozonymi od 29 grudnia :).

  • 5. Data: 2011-12-29 16:26:59
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >i (co wazniejsze) zakladac jednodniowki...
    >Ciekawe kiedy sie zorientuja i co zrobia z tymi zalozonymi od 29 grudnia

    Odważnie zerwałem wszystkie 8 przed 9 rano i założyłem ponownie na
    Optimum-optymalne kwoty. Nada istnieją. Po 14-tej możliwości założenia
    jednodniowych już w systemie nie było. A swoją drogą w poczcie wewnętrznej o
    28-mym nic nie było, na stronę główną nie wchodzę, od razu logowanie. Tylko
    grupa. To właściwy sposób informowania o fundamentalnych zmianach oferty?

  • 6. Data: 2011-12-29 19:14:22
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-12-29 17:26, mx wrote:
> [...]
    > wewnętrznej o 28-mym nic nie było, na stronę główną nie wchodzę, od razu
    > logowanie. Tylko grupa. To właściwy sposób informowania o

    Po zalogowaniu do syst. transakcyjnego byl wielki obrazek na pol ekranu
    ze lokata 6,48% tylko do 28.12. Tak mniej wiecej od 2 tygodni byl
    widoczny - przeoczyles :) ?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2011-12-29 19:27:24
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Po zalogowaniu do syst. transakcyjnego byl wielki obrazek na pol ekranu ze
    >lokata 6,48% tylko do 28.12. Tak mniej wiecej od 2 tygodni byl widoczny -
    >przeoczyles :) ?

    Na to wygląda. Wspomniałem kiedyś, że w Operze zablokowałem parasolkę. Jak
    to było w tym samym miejscu, to też było wycięte. Kojarzę tylko info z
    grupy, ale może to być też skleroza.

  • 8. Data: 2011-12-30 06:11:57
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Odważnie zerwałem wszystkie 8 przed 9 rano i założyłem ponownie na
    >Optimum-optymalne kwoty. Nada istnieją. Po 14-tej możliwości założenia
    >jednodniowych już w systemie nie było.

    OK, odsetki naliczone i wypłacone. Lokaty istnieją nadal. Będzie dobrze.

  • 9. Data: 2011-12-30 09:03:26
    Od: " " <b...@g...pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):

    > Kapitalizacji "zmienic" sie nie da, ale za to mozna dalej likwidowac
    > i (co wazniejsze) zakladac jednodniowki...
    > Ciekawe kiedy sie zorientuja i co zrobia z tymi zalozonymi od 29 grudnia :).

    Witam serdecznie,

    Lokata dzienna została wycofana z oferty banku i nie ma obecnie możliwości jej
    założenia.

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska,
    Zespół Prasowy BGŻ Optima

  • 10. Data: 2011-12-30 13:57:00
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Witam serdecznie,
    >
    > Lokata dzienna została wycofana z oferty banku i nie ma obecnie możliwości
    > jej
    > założenia.

    Co Ty nie powiesz...
    ;)

    > Pozdrawiam,
    > Anna Kozłowska,
    > Zespół Prasowy BGŻ Optima

    Kobieto, wez sie ogarnij i czytaj (ze zrozumieniem) posty w watku, na ktory
    odpowiadasz.