  • 1. Data: 2011-12-28 10:32:11
    Temat: [info] Naklejka PayPass w Aliorze
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Do końca roku można ją dostać za darmo.

    <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    wiadomosc?newsId=722,Naklejka-zblizeniowa-z-technolo
    gia-PayPass-juz-w-
    ofercie>

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-12-28 10:39:46
    Temat: Re: [info] Naklejka PayPass w Aliorze
    Od: pwz <p...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 11:32, xbartx pisze:

> [...]
    >
    > <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    > wiadomosc?newsId=722,Naklejka-zblizeniowa-z-technolo

    Szkoda, że nie informują, że to niezbyt bezpieczne.
    Patrz:
    -
    http://westcoastsuccess.wordpress.com/2008/08/09/vis
    amastercard-paypass-a-new-wave-of-credit-theft/

    - http://www.serfin.pl/445,czy-paypass-i-paywave-sa-ni
    ebezpieczne/

    Pozdr
    pwz

  • 3. Data: 2011-12-28 13:45:10
    Temat: Re: Naklejka PayPass w Aliorze
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 28 Gru, 11:32, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    > wiadomosc?newsId=722,Naklejka-zblizeniowa-z-technolo

    Naklejki sa o kant d... potluc. Za kazdym razem wymagana jest
    autoryzacja. Ja tam wole nosniki zblizeniowe zintegrowane z EMV. Wtedy
    jest sens takiej formy platnosci, bo jest ona blyskawiczna...

    MK