  • 1. Data: 2011-12-28 14:34:21
    Temat: Zmiana oferty lokat eBGŻ
    Od: luc <b...@g...net>

    Koniec overnight z pensją, bo w systemie napisali:

    -----------------------
    Szanowni Państwo,
    uprzejmie informujemy, że z dniem 21 stycznia 2012 r. zmianie ulega
    oferta lokat eBGŻ (o terminach 1 - 29 dni):
    1. Wycofane z oferty Banku zostają lokaty o terminach 1-9 dni oraz
    11-29 dni. Lokaty założone przed dniem 21 stycznia 2012 r. będą
    prowadzone na dotychczasowych zasadach, przy czym na lokatach o
    terminach 8-14 dni oprocentowanie zostaje podwyższone do 4,50% w skali
    roku.
    2. W miejsce dotychczas dostępnych lokat do oferty zostaje
    wprowadzona lokata 10-dniowa z oprocentowaniem 4,50% w skali roku oraz
    kwotą minimalną 2 500 zł.
    -----------------------

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-12-28 14:53:13
    Temat: Re: Zmiana oferty lokat eBGŻ
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-28 15:34, luc pisze:
    > Koniec overnight z pensją, bo w systemie napisali:

    ... a jakie tam było %, bo coś nie kojarzę, żeby chciało mi się tam
    choćby zajrzeć... ?

    "Schodzenie na psy" wydaje się stawać sportem narodowym ;)

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 3. Data: 2011-12-28 15:00:59
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Gru, 15:53, sqlwiel <j...@g...com> wrote:
    > W dniu 2011-12-28 15:34, luc pisze:> Koniec overnight z pensją, bo w systemie
    napisali:

    > ... a jakie tam było %, bo coś nie kojarzę, żeby chciało mi się tam
    > choćby zajrzeć... ?

    Nędznie, bo 3,6%
    Ale zawsze parę groszy wpadło, nim kasa poszła dalej w następnym
    dniu...

    > "Schodzenie na psy" wydaje się stawać sportem narodowym ;)

    Heh, niezły będzie Prima Aprilis dla BGŻOptimy w przyszłym roku...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 4. Data: 2011-12-28 20:48:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

    >Heh, niezły będzie Prima Aprilis dla BGŻOptimy w przyszłym roku...

    Myslisz ze wiesz cos czego oni nie wiedza ? ;)