  • 1. Data: 2005-04-27 06:29:14
    Temat: ING a Multibank
    Od: "Zbigniew" <z...@a...pl>

    Witam
    Chciałbym się dowiedzieć opinii o Multibanku, a dokładnie koncie "Ja". teraz mam
    konto w ING, jednak z opisu oferta Multibanku jest ciekawsza. co sądzicie o tym
    banku, czy warto zmienić, czy ktoś uzywa i może sie podzielić spostrzeżeniami,
    uwagami?

    dziękuję

    zbigniew

  • 2. Data: 2005-04-27 06:44:21
    Temat: Re: ING a Multibank
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@a...pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    o tym
    > banku, czy warto zmienić, czy ktoś uzywa i może sie podzielić

    od czerwca 2004
    ZERO uwag, problemów

    --
    Piotr W.
    t...@o...pl

  • 3. Data: 2005-04-27 06:55:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Zbigniew napisał(a):

> [...]
    > banku, czy warto zmienić, czy ktoś uzywa i może sie podzielić spostrzeżeniami,

    Używam od lutego 2004. Absolutnie żadnych problemów. Generalnie jestem
    bardzo zadowolony :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 4. Data: 2005-04-27 07:02:37
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 27 Apr 2005 08:29:14 +0200,
    osoba podpisana: Zbigniew <z...@a...pl>
    napisała:
> [...]
    > banku, czy warto zmienić, czy ktoś uzywa i może sie podzielić spostrzeżeniami,

    Dopóki nie będziesz miał styczności z ludźmi (a przy normalnym używaniu
    nie jest to konieczne), to nie będzie problemów.
    Problemy mogą (ale nie muszą!!) pojawić się gdy będziesz coś musiał z
    człowiekiem załatwić (np. kredyt).

    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 5. Data: 2005-04-27 07:41:24
    Od: "pawelj" <p...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie jest to konieczne), to nie będzie problemów.
    > Problemy mogą (ale nie muszą!!) pojawić się gdy będziesz coś musiał z

    Potwierdzam.
    Konto Ja mam od sierpnia 2003. Jestem z niego bardzo zadowolony.
    Jednak uzyskanie kredytu hipotecznego w Multibanku to droga przez mękę.
    Poziom niekompetencji pracowników oddziału i infolinii w tym temacie
    jest zatrważający.

    Pozdrawiam
    pawelj

  • 6. Data: 2005-04-27 09:38:46
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):

> [...]
    > nie jest to konieczne), to nie będzie problemów.
    > Problemy mogą (ale nie muszą!!) pojawić się gdy będziesz coś musiał z

    Dokładnie - rachunki są OK, interfejs internetowy bardzo dobry, przelewy
    zagraniczne choć tanie - źle realizowane, gubią reklamacje, ale niestety
    już z ludzi to nikt nic nie wie - w jednym oddziale każdy pracownik
    potrafi mieć inne zdanie na jakiś temat, a multilinia jeszcze inne.
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2005-04-27 11:56:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Multi - konto bardzo ok. Co prawda teraz sie tak nie rozwijaja jak
    kiedys, ale nie przeszkadza to ocenic ich oferty bardzo wysoko.
    Osobiscie polecam.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-04-27 17:50:57
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbigniew" <z...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:45b3.00000b8e.426f313a@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > o tym
    > banku, czy warto zmienić, czy ktoś uzywa i może sie podzielić

    W dużym stopniu zgadzam się z przedmówcami. Konto i opłaty są bardzo w
    porządku (mam Aquariusa). Jednak obsługa jest beznadziejna - nawet gorsza
    niż w Pekao SA, z którego przesiadłem się do Multibanku. Z obsługą (w
    oddziale czy przez telefon) mam do czynienia może 2 razy do roku. Jednak
    wystarczająco mnie zniechęcili, że po 2 latach właśnie zamykam tam rachunek.

  • 9. Data: 2005-06-13 10:09:46
    Od: bart <x...@w...epf.pl>

    Zbigniew wrote:
> [...]
    > banku, czy warto zmienić, czy ktoś uzywa i może sie podzielić spostrzeżeniami,

    ja mam wprawdzie konto My ale tak jak przedmówcy mogą polecić z czystym
    sumieniem. byłem najpierw w Pekao SA potem BPH więc jakieś tam
    porównanie mam. co do "czynnika ludzkiego" to nie miałem jeszcze za
    bardzo z nim do czynienia.

    --
    bart

  • 10. Data: 2005-07-03 17:46:44
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Zbigniew <z...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    o tym
    > banku, czy warto zmienić, czy ktoś uzywa i może sie podzielić

    Z MultiKonta JA via internet zrobisz przelew zagraniczny, z ING Banku
    Slaskiego nie.
    Moze to przesadzi o wyborze oferty?