  • 1. Data: 2005-04-26 20:18:47
    Temat: Czek z AdSense - gdzie zrealizować?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    Witam!

    Wiem, że było. Przejrzałem archiwum, przejrzałem to, co wyplula Googlownica,
    ale opinie są tak skrajnie różne, że muszę spytać jeszcze raz. Gdzie
    najbardziej opłaca się zrealizować czek z AdSense? Żeby było w miarę szybko
    i tanio.
    Z relacji znajomego wynika, że w BZ WBK za 25zł (bez żadnych dodatkowych
    opłat od wartości czeku) realizują rozliczenie z regresem, ale czas trwania
    operacji: 5 tygodni.
    Ponąć w PEKAO i Citi da się szybciej. Probował ktoś na własnej skórze?
    Pytam, bo nie uśmiecha mi się płacić ponad 10zł za prowadzenie konta w Citi
    tylko po to, żeby okazało się, że i tak muszę czekać 5 tygodni :-/
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 2. Data: 2005-04-27 00:40:36
    Temat: Re: Czek z AdSense - gdzie zrealizować?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Maciej Wójcik wrote:
    > Witam!
    pekao s.a. do 4 tygodni, ale i tak musisz mieć tam konto.

  • 3. Data: 2005-04-27 06:18:16
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > pekao s.a. do 4 tygodni, ale i tak musisz mieć tam konto.
    A jakie koszty?

  • 4. Data: 2005-04-27 07:32:57
    Od: "Bielcov" <b...@a...pl>

    Maciej Wójcik napisal(a) :

    > jeszcze raz. Gdzie najbardziej opłaca się zrealizować czek z
    > AdSense? Żeby było w miarę szybko i tanio.

    BPH,
    Koszt realizacji - 0,5 % - nie mniej niż 10 zł
    Czas realizacji - w moim przypadku - 6 tygodni ( podpisujesz ze do 3
    miesięcy nie bedziesz miał żadnych uwag do banku)
    Nie musisz mieć konta w BPH - wypłata w okienku w $$ lub w PLN wg
    aktualnego kursu.

    --
    Pozdrawiam Bielcov
    mailto: mirek (alt+64) rzeszowiak.pl