  • 1. Data: 2005-04-26 17:01:31
    Temat: Czy istnieje program typu emSzmal dla Inteligo?
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    Witam,

    czy istnieje jakis programik typy emSzmal dla Inteligo? Chodzi mi o program
    który potrafiłby wyeksportować listę operacji do jakiegoś "zjadliwego"
    formatu (xls, txt, xml, html cokolwiek innego niż pdf...)

    Szukałem trochę, ale nic nie znalazlem (oprócz kilku "martwych" linków).

    --
    Pozdro,

    Maxiu

  • 2. Data: 2005-04-26 17:02:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Maxiuca napisał:

> [...]
    > "zjadliwego" formatu (xls, txt, xml, html cokolwiek innego niż pdf...)
    >
    > Szukałem trochę, ale nic nie znalazlem (oprócz kilku "martwych" linków).

    Comiesieczne wyciagi w HTMLu Ci nie wystarcza?

    Bartol

  • 3. Data: 2005-04-26 18:23:03
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    > Comiesieczne wyciagi w HTMLu Ci nie wystarcza?
    > Bartol

    Jakby wystarczyły to bym nie pytał... Po prostu ich nie mam, bo je kasowałem
    wychodzac z założenia, że mam historię on-line. A teraz musze przerobić
    sporo operacji (kolo 200).

    --
    Pozdro,

    Maxiu

  • 4. Data: 2005-04-27 05:37:41
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Maxiuca wrote:

    > Jakby wystarczyły to bym nie pytał... Po prostu ich nie mam, bo je
    > kasowałem wychodzac z założenia, że mam historię on-line. A teraz musze
    > przerobić sporo operacji (kolo 200).

    może zapisz stronę z historią na dysku a potem otwórz to w excelu?

    pozdr
    trainer