  • 1. Data: 2006-05-03 21:15:32
    Temat: Xelion
    Od: "Piotr" <l...@w...pl>

    Co sądzicie o koncie Xelion? Czy ktoś używa? Czy warto? Czy są jakieś
    ograniczenia przy zakładaniu? Chodzi mi o praktyczne uwagi. Informacje na
    stronie internetowej Xelion sa całkiem atrakcyje. Z góry dziekuję za opinie.

  • 2. Data: 2006-05-03 22:14:25
    Temat: Re: Xelion
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > ograniczenia przy zakładaniu? Chodzi mi o praktyczne uwagi. Informacje na
    > stronie internetowej Xelion sa całkiem atrakcyje. Z góry dziekuję za

    To jest zwykle Eurokonto Pekao. Otwierajaz przez Xelion masz troche nizsza
    oplate za prowadzenie. W zamian za to zapewne beda cie nekac roznymi
    superofertami np. fundusze inwestycyjne rynkow azjatyckich ;).
    Tak wiec jezeli chodzi o sama funkcjonalnosc konta, jak i obsluge w
    oddzialach, szukaj informacji o Pekao :).

    MK

  • 3. Data: 2006-05-04 05:15:12
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Tak wiec jezeli chodzi o sama funkcjonalnosc konta, jak i obsluge w
    > oddzialach, szukaj informacji o Pekao :).

    jest trochę więcej korzyści:
    - niska opłata za prowadzenie - 4 zł
    - bezpłatne przelewy
    - no i widać różne produkty inwestycyjne na platformie (również spoza grupy
    Pekao)
    ale to prawda, że podkładką jest Eurokonto Pekao

  • 4. Data: 2006-05-04 12:18:34
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > To jest zwykle Eurokonto Pekao.

    Nie jest. I nie będzie... Mnie tam kiedyś chcieli w nie wrobić, ale się
    okazało, że nie ma zleceń zmienno-cieplnych i dla mnie w tym momencie nie ma
    się tym dalej co interesować, skoro brak podstawowej funkcjonalności. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2006-05-04 12:33:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

> [...]
    ma
    > się tym dalej co interesować, skoro brak podstawowej funkcjonalności. ;)

    ???? Porownaj
    https://www.24.xelion.pl/MCP/client/logon/Library/de
    mo/ClientHomePage.html
    http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ClientHomePage.p

    Jesli zlecenia o ktorych mowisz to tzw 'zlecenia stale o zmiennej kwocie',
    to jest juz archaizm. A jesli cos innego to nie bardzo wiem o co chodzi.

    MK

  • 6. Data: 2006-05-04 12:43:55
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Jesli zlecenia o ktorych mowisz to tzw 'zlecenia stale o zmiennej kwocie',
    > to jest juz archaizm.

    Chodzi mi o to, że to nie ja kombinuję ile, kiedy, komu i za co przelać. Ja
    tylko przeglądam wyciągi...
    To nie archaizm, tylko najważniejsdza rzecz w Eurokoncie. Jak to skasują, to
    mnie stracą... Bo za co miałbym płacić 11,50/mies.???

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret