  • 11. Data: 2008-04-07 12:18:41
    Temat: ING aroganicja i buta....
    Od: "ingklient" <i...@W...gazeta.pl>

    Bank ING nigdy nie oswiadczyl wprost, ze aktualnie stosowane metody
    autoryzacji sa NIEDOSTATECZNE i SLABE. Oficjalnie wszystko jest/bylo
    super i cacy. Nie mam wiec jakichkolwiek powodow aby dobrowolnie
    zmieniac metode autoryzacji na mniej wygodna dla mnie. Mnie nigdy
    dotychczas stosowana metoda autoryzacji nie ZAWIODLA... wiec po co
    zmieniac???

    Bank ING BankOnLine HaloŚląski

  • 12. Data: 2008-04-07 22:01:02
    Temat: ING Bank - najgorszy bank; zdecydowanie odradzam
    Od: " ingklient" <i...@g...pl>

    Ciekawostka:

    - zlecenie na przelew zlozone w ramach ING w piatek wieczorem (do soboty 9)
    jest realizowane w sobote kolo 13
    - takie same zlecenie zlozone w sobote po 9 jest realizowane online.

  • 13. Data: 2008-04-08 21:00:52
    Temat: Re: ING aroganicja i buta....
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > zmieniac metode autoryzacji na mniej wygodna dla mnie. Mnie nigdy
    > dotychczas stosowana metoda autoryzacji nie ZAWIODLA... wiec po co

    Ale bank chce zmienić metody autoryzacji na gorsze, slabsze itd.
    Częśc przelewów jak piszą na grupie nie wymaga autoryzacji.
    Te przelewy chroni tylko "cudowny" algorytm banku, który stwierdzi, że
    tego
    przelewu nie wykonuje właściciel.

    A wszystko to by wyłączyc droga w utrzymaniu infroastrukturę klucza
    publicznego.
    Zawsze parę zlotych bank zarobi.
    A gówno owija w papierek tłumacząc klientom, ze to dla ich dobra.

    MultiBank posiada dwa systemy autoryzacji - kartę kodów jednorazowych
    lub SMSy.
    Klient nie mający komórki albo nie chcący jej używac może korzystać z
    karty kodów.

  • 14. Data: 2008-04-08 22:24:40
    Temat: ING najgorszy bank
    Od: "ciagle jeszcze ingklient" <i...@g...pl>

    Interesuajce jest, ze po mojej pisemnej reklamacji przedstawiciel ING
    zadzwonil i chcial w ustnej formie przekazac jak ('tajny') algorytm bedzie
    decydowal ktora transakcja ma byc autoryzowana smsem a ktora nie....

  • 15. Data: 2008-04-10 07:19:26
    Temat: ING Bank - bezpieczenstwo; zdecydowanie odradzam
    Od: "ciagle jeszcze ingklient" <i...@g...pl>

    Brak autoryzacji kazdej transakcji jest zdecydowanie gorszy niz
    autoryzacja 'wybranych' tranzakcji 'magicznym algorytmem'.

    cytuje:
    "Dodatkowo mechanizm autoryzacji uzupełniony został o moduł oceny poziomu
    ryzyka składanej dyspozycji tak, aby nie każda dyspozycja musiała być
    potwierdzana kodem autoryzacyjnym. Moduł oceny ryzyka działa na podobnej
    zasadzie jak programy monitorujące transakcje kartowe, oceniając dyspozycje
    na podstawie typowego profilu zachowań użytkownika.
    Algorytm oceny nie jest udostępniany klientom. Ocena dyspozycji internetowych
    uwzględnia kluczowe parametry dyspozycji takie jak kwota, rachunek
    beneficjenta, łączną sumę kwot kolejnych transakcji, rodzaj składanej
    dyspozycji, historię wykonanych transakcji itp.
    Jeśli moduł oceny ryzyka rozpozna, że realizowane zlecenie Użytkownika nosi
    znamiona typowej dyspozycji tego klienta, Bank nie wymaga autoryzacji takiej
    dyspozycji.

    Brak konieczności dodatkowej autoryzacji, podczas realizacji każdej
    dyspozycji klienta, jest kolejnym krokiem doskonalenia metody, która przy
    zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa pozwala na zwiększenie wygody
    klienta. "

  • 16. Data: 2008-04-10 08:45:28
    Temat: Re: ING Bank, mBank - bezpieczenstwo; zdecydowanie odradzam
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    ciagle jeszcze ingklient pisze:
    > Brak autoryzacji kazdej transakcji jest zdecydowanie gorszy niz
    > autoryzacja 'wybranych' tranzakcji 'magicznym algorytmem'.
    mBank też nie autoryzuje wszystkich transakcji, a jakoś wszyscy uparli
    się jeździć po ING...

  • 17. Data: 2008-04-10 09:32:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > mBank też nie autoryzuje wszystkich transakcji, a jakoś wszyscy uparli
    > się jeździć po ING...
    Coś bliżej. Jak to nie autoryzuje wszystkich?
    KJ

  • 18. Data: 2008-04-10 10:13:15
    Od: "Zami" <z...@o...pl>

    > mBank też nie autoryzuje wszystkich transakcji, a jakoś wszyscy uparli
    > się jeździć po ING...

    Niby ktroych? Od roku kozystam i wszystkie sa autoryzowane, chyba ze zrobisz
    przelew zdefiniowany.
    Chyba Ci sie banki pomylily...

    Zami

  • 19. Data: 2008-04-10 16:20:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zami" ftkp88$1dh$...@n...onet.pl

    > Chyba Ci sie banki pomylily...

    Nie bańki, ale klepki. I nie pomyliły, ale poprzestawiały. ;)
    Bańki to się stawia przeziębionemu, aby wyciągnęły chorobę... ;)
    (czy jakoś tak -- już nie pamiętam dokładnie) ;)

    --

  • 20. Data: 2008-04-10 20:51:18
    Temat: Re: ING najgorszy bank
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

> [...]
    bedzie
    > decydowal ktora transakcja ma byc autoryzowana smsem a ktora nie....

    Ja za pomocą systemu ON-LINE złożyłem reklamację w której nie
    zgadzam się na wprowadznie nowego sposobu autoryzacji powodującego
    obniżenie bezpieczeństwa moich środków na koncie.
    Potwierdzili, że przyjeli to jako reklamację i czekam na odpowiedź.