  • 1. Data: 2005-03-29 11:21:08
    Temat: Visa Economic w Millenium - warto? czy nie?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Od pewnego czasu nęci mnie swoją ofertą Visy Economic Millenium... Byłaby to
    moja pierwsza karta kredytowa (nie licząc karty Galia) - warto dać się
    skusić?
    Są tu jacyś jej (nie)szczęśliwi posiadacze? Jakieś mankamenty oferty?
    Podoba mi się jej cena (po promocji jedyne 35PLN/rocznie), oprocentowanie
    jest z mojego punktu widzenie małoistotne - nie mam zamiaru zaciągać
    zadłużenia, ot taka karta płatnicza.
    Chodzi mi bardziej o jakieś "ukryte wady" w obsłudze - na co zwrócić uwagę /
    a może wybrać coś innego? :D

    RJCz

  • 2. Data: 2005-03-29 11:45:59
    Temat: Re: Visa Economic w Millenium - warto? czy nie?
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zadłużenia, ot taka karta płatnicza.
    > Chodzi mi bardziej o jakieś "ukryte wady" w obsłudze - na co zwrócić uwagę

    Visa Nova Raiffeisen Bank
    - tylko 25 PLN rocznie
    - znacznie lepsza obsluga klienta (w porownaniu do Millennium), bo tak
    ogólnie to nadal średnia ;)
    - karta nie jest zwiazana z rachunkiem, w Millennium ile sie ne myle trzeba
    posiadac jakies Millekonto

    Mad Hat
    ter

    Ps. Moja ostatnia przygoda z Raiffeisenem (zeby nie bylo, ze jest rozowo i
    slodko)
    - pojechalem zlozyc wniosek
    - wezwali minie, bo zapomnialem wniosek wypelnic
    - wezwali mnie, bo potrzebuja oswiadczenia, ze wnioskuje o podwyzszenie
    limitu

    ...wyjatkowa jakosc uslug, qrwa...

  • 3. Data: 2005-03-29 11:54:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik $$Szalony_Kapeluszknik$$ napisał:

    > Ps. Moja ostatnia przygoda z Raiffeisenem (zeby nie bylo, ze jest rozowo i
    > slodko)
    > - pojechalem zlozyc wniosek
    > - wezwali minie, bo zapomnialem wniosek wypelnic

    Przyjeli pusty? Tylko skad wiedzieli, do kogo dzwonic? ;-)

    Bartol

  • 4. Data: 2005-03-29 11:57:37
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Przyjeli pusty? Tylko skad wiedzieli, do kogo dzwonic? ;-)

    Wniosek byl o podwyzszenie... dlatego w komputerach drzemie cala sekretna
    wiedza o mnie... lacznie z numerami telefonow z kilku lat :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-03-29 12:03:19
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-29 13:45- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    $$Szalony_Kapeluszknik$$, wyłuszczający(a) się następująco:

> [...]
    > - wezwali minie, bo zapomnialem wniosek wypelnic
    > - wezwali mnie, bo potrzebuja oswiadczenia, ze wnioskuje o podwyzszenie

    A mnie nikt nigdzie nie wzywał, więcej nawet: do mnie przyjechali po
    papiery i pilnowali, żebym od razu wszystko wpisał jak się należy. Ale
    to nie była Visa Nova, tylko stary MC NG ;-). Nie żebym był
    nadzwyczajnie zachwycony (mogło by być taniej) ale tak szybko i sprawnie
    nigdy żadnej karty nie załatwiałem

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 6. Data: 2005-03-29 12:09:36
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

> [...]
    > nie była Visa Nova, tylko stary MC NG ;-). Nie żebym był nadzwyczajnie
    > zachwycony (mogło by być taniej) ale tak szybko i sprawnie nigdy żadnej

    Jak wyrabialem pierwsza karte u nich to tez bylo tak pieknie...a potem juz
    tylko gorzej, az do momentu gdy mnie pracownica zjebala, ze mam za duze
    wymagania :)
    Wtedy to karta poszla do szuflady na jakies 1,5 roku i teraz postanowilem ja
    odswiezyc, ale widze, ze trzymaja 'quality standard'

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2005-03-29 12:14:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-29 14:09- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
> [...]

    > Wtedy to karta poszla do szuflady na jakies 1,5 roku i teraz postanowilem ja
    > odswiezyc, ale widze, ze trzymaja 'quality standard'

    Jak miło.
    To nawet dobrze, bo zawsze mam problem ze zrywaniem umów bez powodu
    (choć zgodnie z regulaminem). A tak to mi będzie lżej na sercu (jakby co) .

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 8. Data: 2005-03-29 12:34:14
    Od: dx <d...@f...com.pl>

> [...]

    >ogólnie to nadal średnia ;)
    >- karta nie jest zwiazana z rachunkiem, w Millennium ile sie ne myle trzeba

    Nie trzeba posiadac rachunku a nawet posiadajac go karta nie musi byc
    zwiazana z kontem, teoretycznie w tym 2-gim wypadku nizsze limity ale
    tylko teoretycznie.
    Propozycja Millennium jest ciekawa dla osob chcacych splacic zadluzenie
    innej karty oraz ogolnie dla tych, ktorzy nie splacaja calosci
    zadluzenia w terminie.
    darek

  • 9. Data: 2005-03-29 12:41:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    Byłaby

    Moze byc...
    Chociaz "normalna" VC jest raptem o 5zl drozsza...
    Jesli nie zamierzasz sie zadluzac to ja bym wolal taka bez nadruku
    "economic"...;-)

    > Visa Nova Raiffeisen Bank
    > - tylko 25 PLN rocznie
    > - znacznie lepsza obsluga klienta (w porownaniu do Millennium), bo tak
    > ogólnie to nadal średnia ;)

    a ta "lepszosc" w czym sie objawia?

    > - karta nie jest zwiazana z rachunkiem, w Millennium ile sie ne myle
    trzeba
    > posiadac jakies Millekonto

    juz nie trzeba.
    Ale wygodnie jest je miec (za darmo przy uzywaniu KK) chocby dla tanich
    przelewow przez internet, podgladu KK i jej obslugi (np. ustalanie % splaty,
    lub wczesniejsza splata itp).

    Karty w Mille jako jedyne (mi znane) maja taki ficzer, ze przy platnosciach
    w strefie EUR nie nastepuje przewalutowanie USD/EUR pomimo, ze waluta karty
    jest USD. Wlasciwie to mozna powiedziec ze ta karta ma dwie waluty "swoje":
    USD i EUR
    A przy platnosciach w innych walutach maja niska prowizje za przewalutowanie
    na USD (1%), dlatego IMHO bedzie tansza za granica niz ta od Rajfiego.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2005-03-29 12:57:36
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    >A przy platnosciach w innych walutach maja niska prowizje za przewalutowanie
    >na USD (1%), dlatego IMHO bedzie tansza za granica niz ta od Rajfiego.

    No wlasnie, dane z czwartku - obciazenie obu kart w tym samym dniu.
    Millennium 4,17 i Rafi 4,26 za euro ! Jak widac roznica spora.
    Pozdrawiam,
    darek