    From: p...@p...onet.pl (Pedroz)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Humor mBanku
    Date: 12 Mar 2002 11:41:09 +0100

    On 2002-03-12 at 11:33 i...@p...onet.pl wrote:
    >Bo jak sie ma d..y a nie informatykow, to tak jest... Ilez to na sieci mozna
    >znalezc rozwiazan programowych czy sprzetowych syntezatorow mowy... No ale
    >lepiej posiedziec przy kawusi i powiedziec "Sie nie da" niz siedziec
    >pozniej z kawusia i zapiep...
    Ja nie wiem, czy maja informatykow do d... Czy moze jedyna sluszna firma im
    powiedziala,
    ze sie nie da, badz rzucila cene zaporowa, bo im sie nie chce tego robic (dosc czesta
    praktyka). :)
    Rozwiazan mozna znalezc bez liku, ale w przypadku braku checi ich realizacji, to my
    mozemy
    sobie tylko ponarzekac...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]