  • 1. Data: 2002-06-11 12:58:28
    Temat: Historia rachunku w Inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Jak to jest?
    news:3d05ef6f_2@news.vogel.pl

    Mnie wydawalo sie, ze mozna do samego poczatku popatrzec.
    Co prawda caly czas mi wywalalo zle daty, ale to pewnie dlatego, ze tam
    praiwe ruchu na moim koncie nie bylo, tylko dopisywanie do odsetek ;)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-11 13:32:58
    Temat: Re: Historia rachunku w Inteligo
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > Co prawda caly czas mi wywalalo zle daty, ale to pewnie dlatego, ze tam
    > praiwe ruchu na moim koncie nie bylo, tylko dopisywanie do odsetek ;)

    Niestety trzy miesiące do tyłu :-((

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 3. Data: 2002-06-11 15:24:04
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Co prawda caly czas mi wywalalo zle daty, ale to pewnie dlatego, ze tam
    > praiwe ruchu na moim koncie nie bylo, tylko dopisywanie do odsetek ;)

    AMRA nie czyta FAQ. ;)))

    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-wyciagi-z-konta.htm
    l#9

    Poza tym fakt - system mógłby wywalać w przypadku wybrania zakresu spoza
    okresu 3 miesięcy, że wybrano zbyt długi okres...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-06-11 15:30:41
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    >
    > Poza tym fakt - system mógłby wywalać w przypadku wybrania zakresu spoza
    > okresu 3 miesięcy, że wybrano zbyt długi okres...

    leeeeee, ale to Inteligo badziewie.. Wole miec ch... funkcjonalnosc ale za
    caly okres.
    leee - ale do d... eee ;))))
    ROTFL

  • 5. Data: 2002-06-11 18:10:16
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości news:ae5524
    > leeeeee, ale to Inteligo badziewie.. Wole miec ch... funkcjonalnosc ale za
    > caly okres.
    > leee - ale do d... eee ;))))
    > ROTFL

    popieram - duzy rotfl
    ale to jest ynte wlasnie - po wierzchu ok i super - a jak sie przygladnac to
    ... rotfl

  • 6. Data: 2002-06-11 22:38:13
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > leeeeee, ale to Inteligo badziewie.. Wole miec ch... funkcjonalnosc ale za
    > caly okres.
    > leee - ale do d... eee ;))))
    > ROTFL

    Ale masz miesięczne wyciągi, które możesz archiwizować w postaci
    elektronicznej i papierowej jeżeli wydrukujesz.
    Więc generalnie nie maproblemu z wglądem do historii. Możesz sobie nawet tę
    historię przeglądać, gdy zamkniesz konto w Inteligo, by podejrzeć numer
    konta na które dokonywałeś kiedyś przelewu.
    W mBanku jest trochę gorzej a po zamknięciu konta jest to niemożliwe, bo nie
    masz żadnej sensownej możliwości archiwizowania historii konta we własnym
    zakresie.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-06-11 22:52:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    nie
    > masz żadnej sensownej możliwości archiwizowania historii konta we własnym

    W tym takim programiku bodaj jest ;)))