  • 11. Data: 2011-10-07 11:49:24
    Temat: Re: Hipoteki i mieszkania.
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > wprowadzić podatek katastralny
    > Marx

    O to, to - jestem za :)
    Nareszcie dostanę potrzebnego mi kopa do spakowania walizek...
    WOJO

  • 12. Data: 2011-10-07 11:51:37
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-10-07 12:34, Marx pisze:

    > wprowadzić podatek katastralny
    > Marx

    Nie mówię nie, ale jaki podatek w zamian zostanie zlikwidowany ?

  • 13. Data: 2011-10-07 12:31:53
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2011-10-07 13:51, Rafi pisze:

    > Nie mówię nie, ale jaki podatek w zamian zostanie zlikwidowany ?

    zaden :D

  • 14. Data: 2011-10-07 13:04:39
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 07.10.2011 13:51, Rafi wrote:

    > Nie mówię nie, ale jaki podatek w zamian zostanie zlikwidowany ?

    w zamian podniesiona zostanie akcyza na LPG aby stał się nieopłacalny
    Marx

  • 15. Data: 2011-10-07 13:51:04
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-10-07 15:04, Marx pisze:

    > w zamian podniesiona zostanie akcyza na LPG aby stał się nieopłacalny
    > Marx

    Cóż Unia Europejska daje pieniądze na pierdoły i każe w zamian podnosić
    podatki, żebyśmy przypadkiem nie byli bardziej konkurencyjni :)

  • 16. Data: 2011-10-07 14:27:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-10-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Czy nie to było właśnie powodem kryzysu USAńskiego?

    A co to ma do rzeczy?
    U nas jest inne prawo niż nie zrobisz manewru "to bank sobie weźmie
    dom, a ja nie mam zadłużenia".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2011-10-07 14:39:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 07 Oct 2011 13:51:37 +0200, w <j6mp31$bnv$1@news.onet.pl>, Rafi
    <r...@o...pl_nospam> napisał(-a):

    > Nie mówię nie, ale jaki podatek w zamian zostanie zlikwidowany ?

    Obniżyć VAT do 22% ;).

  • 18. Data: 2011-10-07 14:43:21
    Od: Rafi <r...@o...pl_nospam>

    W dniu 2011-10-07 16:39, r...@k...pl pisze:

    > Obniżyć VAT do 22% ;).

    To nie jest likwidacja tylko zmiana stawiki :)

  • 19. Data: 2011-10-07 15:22:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 07 Oct 2011 16:43:21 +0200, w <j6n351$odr$1@news.onet.pl>, Rafi
    <r...@o...pl_nospam> napisał(-a):

    > To nie jest likwidacja tylko zmiana stawiki :)

    Cóż, proponuję więc dochodowy.

  • 20. Data: 2011-10-07 15:48:57
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@o...pl_nospam> napisał w
    wiadomości news:j6mep7$skt$1@news.onet.pl...
> [...]
    > kręcić.
    >
    > Pytanie tylko jak to zrobić żeby mieszkania były tańsze o połowę ? ;)
    Wystarczy zarabiać o połowę więcej. Będziesz miał połowę tańsze:D

    K.