  • 1. Data: 2011-10-06 08:28:54
    Temat: Re: System dziekanatowy i zaliczenia studentów
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-06 09:27, witrak() wrote:
> [...]
    > niestacjonarne PI08/6 6 Grupa spec Ocena końcowa01 GOce01 OK Oc
    > Elementy inżynierii oprogramowania Inf pierwszego stopnia
    > niestacjonarne PI08/6 6 Grupa spec Wykład01 GWyk01 W Oc
    >
    > oraz dodatkowo
    >
    > Elementy inżynierii oprogramowania Inf inżynierskie
    > niestacjonarne Systemy komputerowe PI03/7 7 Grupa
    > specjalnosciowa GW01 GW01 W ZzO Pokaż
    >
    > która to grupa jest pusta.
    >
    > Więc na pewno jest coś źle - być może ktoś wpisał tę ostatnią
    > grupę zamiast Pracowni projektowej, chociaż raczej się to nie
    > zgadza. Zwróć uwagę, że to jest semestr 7 a nie 8 (jak byłoby dla PP).

    Może jednak wypij jakąś kawę albo co ;-)

    Piotrek

  • 2. Data: 2011-10-06 11:08:35
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote on 2011-10-06_10:28

    > Może jednak wypij jakąś kawę albo co ;-)
    >
    > Piotrek

    Możesz zrobić cancel, bo śmieci zostały ?

    witrak()

  • 3. Data: 2011-10-06 15:58:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.10.2011 13:08, witrak() pisze:

    > Możesz zrobić cancel, bo śmieci zostały ?

    Gugiel i tak zapamietal.

  • 4. Data: 2011-10-06 16:05:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Gugiel i tak zapamietal.

    W tej sytuacji jedno jest imo pewne: Rzepczyński musi dostać zaliczenie,
    nawet jeżeli nie do końca na nie zasłużył. :D

  • 5. Data: 2011-10-06 17:59:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote on 2011-10-06_18:05
> [...]
    >
    > W tej sytuacji jedno jest imo pewne: Rzepczyński musi dostać
    > zaliczenie, nawet jeżeli nie do końca na nie zasłużył. :D

    Takie są skutki korzystania z obcego komputera, nawet tylko przez
    kilka minut...

  • 6. Data: 2011-10-06 18:24:58
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-10-06 19:59, witrak() pisze:
    > Takie są skutki korzystania z obcego komputera, nawet tylko przez
    > kilka minut...

    Trza sobie nosić na pendrivie Knoppixa, albo insze-małe-cóś, choćby Slaxa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-10-06 18:51:58
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-10-06 13:08, witrak() wrote:
    > Możesz zrobić cancel, bo śmieci zostały ?

    Mówisz i masz :-)

    Piotrek

  • 8. Data: 2011-10-06 20:59:48
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Maruda <m...@n...com> wrote on 2011-10-06_20:24

    > Trza sobie nosić na pendrivie Knoppixa, albo insze-małe-cóś,
    > choćby Slaxa.

    Nie, to ja pozwoliłem skorzystać z mojego kompa ("tylko pocztę
    przejrzę") :-)

    witrak()

  • 9. Data: 2011-10-06 21:01:26
    Od: "witrak()" <w...@h...com>