  • 1. Data: 2018-11-06 11:03:25
    Temat: Hidden camera reveals how bank employees mislead and upsell on pricey credit card insurance
    Od: "n" <...@...e>

    Nie tylko u nas:
    www.cbc.ca/news/business/credit-card-balance-protect
    ion-hidden-camera-marketplace-1.4892961

  • 2. Data: 2018-11-06 11:13:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To złodzieje paskudne.
    A można przecież inaczej - ja się z panią dogadałem, że ubezpieczenie może być, bo
    miała z tego największą prowizję - i w zamian dostałem vouchery na dwa bilety do
    kina, dzięki czemu mogłem iść w niedzielę ;>
    A i tak nic nie płacę, bo spłacam tą KK przed końcem okresu - więc choć niby tracę
    GP, to i tak jestem do przodu (2*kino w niedzielę to 80zł, a kasę przez GP można
    trzymać max. na 3%).
    A teraz jeszcze dostanę hulajnogę ;> KK oczywiście darmowa przez pierwszy rok - więc
    po pół roku się ją zamknie, odczeka karencję i weźmie następną w następnej promo ;P

  • 3. Data: 2018-11-06 11:24:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >choć niby tracę GP, to i tak jestem do przodu (2*kino w niedzielę to
    >80zł, a kasę przez GP można trzymać max. na 3%).

    Ale cos tu nie tak - pani dostala prowizje, a Ty nic nie placisz ?
    To kiedy sie to ubezpieczenie placi ?

    J.

  • 4. Data: 2018-11-06 11:45:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:25:12 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale cos tu nie tak - pani dostala prowizje, a Ty nic nie placisz ?
    > To kiedy sie to ubezpieczenie placi ?

    Od salda na koniec okresu 0,3%.
    Zostawiam złotówkę.
    Tzn. na 100% nie jestem pewien, że pani dostanie prowizję tylko za to, że to
    ubezpieczenie mam i że potrzymam tą KK minimum pół roku - ale tak mi wynikało z
    rozmowy, że wcale nie jest konieczne, bym jakąkolwiek składkę zapłacił.

  • 5. Data: 2018-11-06 12:47:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:13:27 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > (2*kino w niedzielę to 80zł,

    W którym kinie tak drogie bilety?

    > a kasę przez GP można trzymać max. na 3%).
    Gdzie masz lokaty avista/krótkookresowe na 3%

    > A teraz jeszcze dostanę hulajnogę

    Szacun. Do McDonald skocz tą hulajnogą kawę za darmo dostaniesz. A i dzisiaj przed
    lokalna Żabka tez kawę darmo dawali. Sprawdź u Siebie może się załapiesz;)

  • 6. Data: 2018-11-06 13:30:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 12:47:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W którym kinie tak drogie bilety?
    cinema city w galmoku w DC - oczywiście tylko w weekendy, w tygodniu tańsze.

    > Gdzie masz lokaty avista/krótkookresowe na 3%
    W milku mam obecnie KO na 2,7% - oczywiście promocja do początku grudnia i żeby
    zachować, trzeba w odpowiedniej chwili uciekać ze środkami.
    Jakieś promo tej wysokości obiło mi się też o oczy w czerwonym kupalu, ale nie miałem
    czasu ni ochoty się tym zająć - więc może było to złudzenie. bgż optima bezkarna
    3,5%.
    Do trzymania kasy na spłatę KK przez GP wystarczy standardowe KO z jedną darmową
    wypłatą na miesiąc, nie musi być avista.

    > Szacun. Do McDonald skocz tą hulajnogą kawę za darmo dostaniesz. A i dzisiaj przed
    lokalna Żabka tez kawę darmo dawali. Sprawdź u Siebie może się załapiesz;)
    Heh, Tobie by było mało nawet jakby samochody dawali ;>
    Kupon do maca na kawę dostałem przy ostatnim jedzeniu tam, ale przestaje mi powoli
    smakować. Kawa też - pamiętam legendarną kawę z burger kinga, jak jeszcze był na pl.
    Konstytucji - jak ją wypiłem, to bez problemu mogłem przetrwać 4h laborki z PEiP
    16:00-20:00 - a jak nie wypiłem przez konwersatorium, to o 18 już nie mogłem - ale
    jaka niedobra była...
    Żabkę też mam niestety na parterze bloku, ale omijam szerokim łukiem - widać dziś był
    to błąd, a spróbowałeś, czy dobra?

  • 7. Data: 2018-11-06 14:11:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 13:30:15 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > cinema city w galmoku w DC - oczywiście tylko w weekendy, w tygodniu tańsze.

    W niedzielę 35zł;)

    > Do trzymania kasy na spłatę KK przez GP wystarczy standardowe KO z jedną darmową
    wypłatą na miesiąc, nie musi być avista.

    > Heh, Tobie by było mało nawet jakby samochody dawali ;>

    Teraz bym się może i skusił na samochód bo akurat szukam auta.
    Hulajnoga mi zbyteczna to choćby darmo dawali to nie wezmę.

    > Żabkę też mam niestety na parterze bloku, ale omijam szerokim łukiem - widać dziś
    był to błąd, a spróbowałeś, czy dobra?

    Nie pijam kaw z ekspresów. Nie smakują mi
    Tradycyjną piję- 2 łyżeczki kawy(ziarnistej która sam w domu mielę) zalane wrzątkiem.
    A właściwie nie wrzątkiem bo jak się woda zacznie gotować to zdejmuję czajnik i
    czekam pół minuty i dopiero zalewam

  • 8. Data: 2018-11-06 14:34:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 14:11:27 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > W niedzielę 35zł;)

    W tą rzeczywiście, ale i filmów mało (jeden?) - niedziela niehandlowa.
    Ja byłem w handlową - a co, jak voucher to na maxa trzeba wykorzystać ;P

    > Teraz bym się może i skusił na samochód bo akurat szukam auta.
    > Hulajnoga mi zbyteczna to choćby darmo dawali to nie wezmę.

    Do wyboru jest jeszcze wiele innych nagród - możesz sobie obejrzeć na mambonus.pl -
    hulajnoga jest za nieco ponad 42k punktów, nie było trudno uzbierać mając 35k z
    promocji.

    był to błąd, a spróbowałeś, czy dobra?

    > Nie pijam kaw z ekspresów. Nie smakują mi
    A próbowałeś tylko z ekspresów klasy takiej, jak mają w żabce, czy z nieco lepszych?
    To zresztą kwestia gustu - ja wolę ekspres bo fusy doprowadzają mnie do furii - np. w
    Stambule piłem dobrą - do momentu jak chciałem być zbyt zachłanny. Jedynie pani w
    Grecji przecedziła mi kawę (tam gotują, jak w Rosji) i jeszcze dała wodę (bo też
    sobie środek upału na picie kawy wybraliśmy) - tak może być.

  • 9. Data: 2018-11-08 01:25:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Od salda na koniec okresu 0,3%.
    >Zostawiam złotówkę.

    I rozumiem ze 0.3gr nie pobieraja ?
    Ta zlotowka to tak dla sportu, czy warunek promocji, ze ma byc
    zadluzenie ?

> [...]
    >to, że to ubezpieczenie mam i że potrzymam tą KK minimum pół roku -
    >ale tak mi wynikało z rozmowy, że wcale nie jest konieczne, bym

    Pewnie dostanie - liczyli, ze bedziesz placic :-)

    J.