  • 1. Data: 2018-11-05 14:35:57
    Temat: Mille zjada EB
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Czyli "Rodzina & Przyjaciele" pójdą do piachu a wraz z nimi 5% cofka ;)
    Ale IMO bardziej będzie szkoda dobrej debetówki Visy z kursami Visy
    - zwłaszcza dla tych mniej popularnych walut

    Pozdro

  • 2. Data: 2018-11-05 18:26:14
    Temat: Re: Mille zjada EB
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 11/5/18 2:35 PM, Waldek wrote:
    > Czyli "Rodzina & Przyjaciele" pójdą do piachu a wraz z nimi 5% cofka ;)
    > Ale IMO bardziej będzie szkoda dobrej debetówki Visy z kursami Visy
    > - zwłaszcza dla tych mniej popularnych walut

    Masz Rewolwera lub podobne albo Alior kantor, więc nie ma co płakać ;)
    W kilku bankach jest nawet lepsza opcja niż ta debetówka Visa. Jedynie
    ta cofka 5% ale to już jak kto lubi - mnie osobiście dawno już przestało
    to kręcić ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2018-11-05 23:05:56
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2018-11-05 o 18:26, xbartx pisze:

    > Masz Rewolwera lub podobne albo Alior kantor, więc nie ma co płakać ;)

    Płakać nie płakam ;) Revolwer mam, ale i mniej zaufania do niego,
    bo jest dobrze jak jest dobrze - ale w razie problemów - z EB lepsiejszy
    kontakt

    > W kilku bankach jest nawet lepsza opcja niż ta debetówka Visa.

    Jakiś przykład na coś lepszego ?

    > Jedynie
    > ta cofka 5% ale to już jak kto lubi - mnie osobiście dawno już przestało
    > to kręcić ;)

    Kręcić - hmm, może nie kręci, ale zawsze jakaś dyszka, dwie wpadają
    gratis i niejako przy okazji ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-11-06 02:10:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" prqes5$4u1$...@n...news.atman.pl

    > Płakać nie płakam ;) Revolwer mam, ale i mniej zaufania do niego,

    https://www.youtube.com/watch?v=gCMVhFIJang

    Trzymałem dla Wałesy, ale uznałem, że
    nie warto zakłócać politycznego ładu. ;)

    U mnie rewolwer jest. Ty wiesz.
    Ty dobrze wiesz, Tamara.
    I pozwololenie także jest,
    to znaczy, że się staram.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 5. Data: 2018-11-06 11:50:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 23:05:58 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Jakiś przykład na coś lepszego ?

    Kredytowa visa w getoucie - 0% prowizji, rozliczanie w PLN, płaci się więc jedynie
    visie ok. 0,4% za przeliczenie (za przeliczenie na złotówki biorą dwa razy więcej niż
    za przeliczanie na euro). Bezpłatna przy 5 pyknięciach na miesiąc.
    Debetówki żubra - też 0%, rozliczenia po kursie MC. Warunki bezpłatności niezerowe,
    ale niewygórowane.
    Oprócz tego debetówki walutowe - prym wiedzie IKA, można też przyjrzeć się citkowi i
    bgż - ale IKA do wymian i tak sie przyda.

  • 6. Data: 2018-11-06 13:00:09
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > Oprócz tego debetówki walutowe - prym wiedzie IKA, można też przyjrzeć się citkowi
    i bgż - ale IKA do wymian i tak sie przyda.

    Dzięki - lookne na tego getouta
    w żubra nie wejdę bo tam macki inwigilacji rodzinnej sięgają :D
    IKA ? - hmm, raczej nie dla mnie.
    No ale fajnie jest mieć "tanią" kartę w portfelu porównywalną z kursami
    w kantorach - a czasami nawet lepszą ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2018-11-06 13:23:38
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 13:00:04 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Dzięki - lookne na tego getouta
    Jakbyś testował to opisz wrażenia.
    Jako że getouta się boję (z klonów LC skusił mnie jedynie wannabe private banking
    idei zwany lion's) oraz nie potrzebuję karty za granicę, to trzymam się z daleka - bo
    historii różnych słyszałem wiele.

    > IKA ? - hmm, raczej nie dla mnie.
    A skąd ta niechęć? Ogólna do aliora?
    Akurat IKA jest tak niealiorowskie, że dziw bierze, że to ten sam bank - przypomina o
    tym jedynie logo na debetówce walutowej.

  • 8. Data: 2018-11-06 14:00:43
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    > Akurat IKA jest tak niealiorowskie, że dziw bierze, że to ten sam bank - przypomina
    o tym jedynie logo na debetówce walutowej.

    Swego czasu obraziłem się na dużego AB i powiedziałem
    nigdy więcej zasranej wyższej kultury bankowości :]
    /brzydko mnie wystrugali z siakiejś promocji i nie uznali reklamacji/

    Później trafiłem tam niechcący po przejęciu Merituma
    - ale na bardzo krótko ;)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2018-11-08 19:55:45
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 11/6/18 2:00 PM, Waldek wrote:

> [...]
    > /brzydko mnie wystrugali z siakiejś promocji i nie uznali reklamacji/
    >
    > Później trafiłem tam niechcący po przejęciu Merituma

    Kantor Aliorowy w połączeniu z rewolwerem nie jest kompletnie
    upierdliwy, jak zresztą każda inna karata walutowa. Ja ostatnio miałem
    taki przypadek, że korzystałem z citka ale pozamykali mi w mieście
    oddziały a od czasu do czasu oddział to i się przyda, no i w citku Blika
    brak. Miałem trochę EUR i USD na kontach i tak musiałbym jechać do Wro
    albo Poz a tak myk do Rewolwera i od razu myk do IKA i gitara a konto
    zamknąłem przez telefon.

    Xenocide

  • 10. Data: 2018-11-08 21:18:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 19:55:47 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:

    > Kantor Aliorowy w połączeniu z rewolwerem nie jest kompletnie
    > upierdliwy, jak zresztą każda inna karata walutowa. Ja ostatnio miałem

    A ja jeszcze raz powtórzę, że IKA jest tak "niealiorowy", że dziw bierze, że to ten
    sam bank. I nic z tego nie mam - mają jakiś program poleceń, ale na tyle gupi, że nie
    warto łba zawracać. Zaś sama oferta jest promocją - korzystając z niej jedynie robisz
    aliorowi na złość ;> Rób jednak jak chcesz.