  • 1. Data: 2018-10-30 21:51:42
    Temat: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Od: z <...@...pl>

    Czy Poczta Polska realizując przekaz pocztowy posługuje się papierowymi
    świstkami?
    Dostałem takie wytłumaczenie 3 miesiące idących poru stówek :-)

    Przekaz zaginął w drodze od głównej poczty wojewódzkiego miasta do
    lokalnego urzędu pocztowego.

    Czy ja taki niedzisiejszy (skomputeryzowany) czy robią mnie w balona? :-)

  • 2. Data: 2018-10-30 22:41:03
    Temat: Re: [OT] Poczta Polska i XXI wiek
    Od: Cutivate <c...@i...pl>

    W dniu 2018-10-30 o 21:51, z pisze:
> [...]
    > lokalnego urzędu pocztowego.
    >
    > Czy ja taki niedzisiejszy (skomputeryzowany) czy robią mnie w balona? :-)

    A jaki problem złożyć reklamację na piśmie? Teraz nawet można to zrobić
    przez internet.

  • 3. Data: 2018-10-30 23:06:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-30 o 22:41, Cutivate pisze:
    > A jaki problem złożyć reklamację na piśmie? Teraz nawet można to zrobić
    > przez internet.

    To oczywiste ale zaskoczyło mnie tłumaczenie.

    Może jestem podejrzliwy ale tłumaczenie że mam się powoływać na jakiś
    numer "2" z listy przelewów "zastępczych" bo zbiorówki z KRUS tak mają i
    żebym się nie awanturował. Cholera biurwy jak jak zatęchłej komuny :-)

  • 4. Data: 2018-10-31 09:14:37
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Czy Poczta Polska realizując przekaz pocztowy posługuje się papierowymi
    > świstkami?
    > Dostałem takie wytłumaczenie 3 miesiące idących poru stówek :-)

    Wplaty sa widoczne w ich systemie, ale czasem zawodzi czlowiek.
    Kiedys mialem taka sytuacje: listonosz mnie nie zastal, zostawil awizo.
    Rozliczyl dokumenty w najblizszej placowce pocztowej (zwanej dla niepoznaki
    urzedem) i pozniej powinien rozliczyc kase w swojej macierzystej placowce
    (dawniej: urzad przewozu poczty). Jednak tego nie zrobil, byc moze zostawil
    to na kolejny dzien.
    W mojej placowce to wszystko widac w ich systemie, ale kasy nie chcieli dac,
    bo "co bedzie jak listonosz im nie odda", tak jakby te pieniadze u niego w
    torbie to byly dokladnie te same banknoty, ktory nadal nadawca.
    Po malej awanturce w systemie odklikano co trzeba i kase dostalem.

  • 5. Data: 2018-10-31 10:53:34
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Wed, 31 Oct 2018 09:14:37
    From: brum

> [...]
    > bo "co bedzie jak listonosz im nie odda", tak jakby te pieniadze u niego w
    > torbie to byly dokladnie te same banknoty, ktory nadal nadawca.

    Nawet, gdyby tak było, to dlaczego miałoby to Ciebie obchodzić? Ty
    jesteś klientem i nie odpowiadasz za działania pracownika Poczty
    Polskiej po tym, jak przyjął Twoje pieniądze i pokwitował ich odbiór.

    > Po malej awanturce w systemie odklikano co trzeba i kase dostalem.

    I słusznie, choć powinni byli Ci wydać pieniądze bez ceregieli.

    Skoro już narzekamy na Pocztę Polską: ja zawsze wiem, kiedy mój zwykły
    listonosz ma urlop, bo kiedy pracuje jakiś zastępczy, to *zawsze*
    zamiast przesyłki mam w skrzynce awizo, nawet jeśli jestem cały dzień
    w domu.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPMFusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 6. Data: 2018-10-31 12:26:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .
    From: brum

    >Nawet, gdyby tak było, to dlaczego miałoby to Ciebie obchodzić? Ty
    >jesteś klientem i nie odpowiadasz za działania pracownika Poczty
    >Polskiej po tym, jak przyjął Twoje pieniądze i pokwitował ich odbiór.

    Widze maly niuans - "a co bedzie, jak listonosz panu jutro pieniadze
    zaniesie i pan wezmie drugi raz" ?

    No ale skoro "dokumenty rozliczyl" to chyba nie moze drugi raz
    przyniesc ...

> [...]
    >listonosz ma urlop, bo kiedy pracuje jakiś zastępczy, to *zawsze*
    >zamiast przesyłki mam w skrzynce awizo, nawet jeśli jestem cały dzień

    Moze ten zastepczy juz tylko awiza roznosi, taka organizacja :-)

    J.

  • 7. Data: 2018-10-31 12:35:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-10-31 o 10:53, Dominik 'Rathann' Mierzejewski pisze:

> [...]
    > listonosz ma urlop, bo kiedy pracuje jakiś zastępczy, to *zawsze*
    > zamiast przesyłki mam w skrzynce awizo, nawet jeśli jestem cały dzień

    To u mnie chyba zawsze pracuje jakiś zastępczy :)
    Poza tym czasem przesyłki polecone lądują po prostu w skrzynce.
    P.G.

  • 8. Data: 2018-10-31 12:58:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 31 października 2018 12:35:50 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > To u mnie chyba zawsze pracuje jakiś zastępczy :)
    > Poza tym czasem przesyłki polecone lądują po prostu w skrzynce.

    Takie coś można sobie zamówić, nawet przez internet (a nawet można komuś innemu
    zamówić, bo nie ma żadnej weryfikacji) - ale nie polecam, szukałem potem karty
    kredytowej (gupia żaba przesyła poleconym, że niby jest się "prime" i to taki prestiż
    - ładny mi prestiż, stać pół godziny na poczcie po odbiór). I nie działa na te z
    potwierdzeniem odbioru - np. nieszczęsny podatek od nieruchomości.
    Inna sprawa, że masz tak bez zamawiania - ciekawe, jak się podpisuje za Ciebie...

  • 9. Data: 2018-10-31 14:18:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Inna sprawa, że masz tak bez zamawiania - ciekawe, jak się podpisuje za Ciebie...

    Normalnie nie dostaję żadnych poleconych więc nie zauważałem tematu.
    Ale przy okazji rekrutacji synów na studia związane z tym polecone
    czasem lądowały po prostu w skrzynce, a czasem było awizo. Prawie na
    pewno i jeden przypadek i drugi miały miejsce gdy ktoś cały czas był w domu.
    Poza tym zdarza mi się dostać fakturę za energię przeznaczoną dla kogoś
    innego - zgadza się numer domu i mieszkania, ale ulica zupełnie inna.
    P.G.

  • 10. Data: 2018-11-01 00:23:21

    Tue, 30 Oct 2018 21:51:42 +0100, w <5bd8c461$0$522$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Dostałem takie wytłumaczenie 3 miesiące idących poru stówek :-)
    >
    > Przekaz zaginął w drodze od głównej poczty wojewódzkiego miasta do

    E tam. Wpłacając na własne konto w Banku Pocztowym (czyli poczcie) musiałem
    wypełniać normalny druk przelewu. I to z kopią!